English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان :

اصفهان پایتخت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این کلان‌شهر را می‌توان پایتخت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی کرد و این عنوان در سال‌های اخیر تثبیت شده است.

اصفهان پایتخت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا فلاح اظهار کرد: اصفهان را می‌توان پایتخت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی کرد و این عنوان در سال‌های اخیر تثبیت شده است.

وی افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان که هر سال در اصفهان برگزار می‌شود، فضای بسیار خوبی را برای شهروندان و شهر ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مسئولان پایتخت و دیگر مسئولان نیز اذعان دارند که تنها شهری که می‌تواند این جشنواره را به بهترین نحو برگزار کند و موجب رضایت عوامل برگزاری جشنواره، مردم و حتی مخاطبان بین‌المللی شود، اصفهان است.

فلاح گفت: سال جاری به دلیل شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان با محدودیت‌هایی در برگزاری این جشنواره مواجه هستیم، از این‌رو برنامه‌ها و مراسم شاد و کاروان‌های شهری و محلی را به‌دلیل این اندوه و احترام به این رویداد نخواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برگزاری جشنواره در سطح سینماها همچنان ادامه خواهد داشت و امیدواریم که همچون سال‌های گذشته یک جشنواره خوب و بین‌المللی را در این کلان‌شهر برگزار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه