English

در ۶ ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

بهره‌مندی بیش از ۱۷ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: بیش از ۱۷ هزار مشترک در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سطح استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 بهره‌مندی بیش از ۱۷ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ، ابوالقاسم عسکری با اشاره به اینکه بیش از ۲ میلیون و ۸۰ هزار مشترک در سطح استان پهناور اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: امروزه حامل‌های انرژی به‌ویژه گاز طبیعی نقش مؤثری در توسعه، رفاه، بهداشت، اقتصاد کشور و خانوارها دارد و به همین منظور باهمت و تلاش‌های انجام شده در این شرکت در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳، ۱۷ هزار و ۱۰۶ مشترک در واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری، خانگی، آموزشی و عمومی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 وی افزود: در همین مدت، ۳۰۲ کیلومتر شبکه گازرسانی برای هم استانی‌های شریف اجرا و بیش از ۵ هزار انشعاب جدید نصب شده است.

 عسکری گفت: کمک به چرخه تولید و اقتصاد یک وظیفه مهم است و به همین منظور به بیش از ۱۷۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، تجاری و عمومی و ۱۵ هزار مشترک خانگی شهری و روستایی گازرسانی صورت‌گرفته و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر ۱۱۴ شهر و بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و مأموریت و رسالت این شرکت، تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکین خانگی، تجاری، تولیدی، صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه