English

دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان:

حفظ کرامت اعضای اتاق بازرگانی محور اصلی فعالیت‌های دوره دهم است

دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان گفت:حفظ کرامت و جایگاه اعضای اتاق محور اصلی فعالیت‌های اتاق در دوره دهم است.

حفظ کرامت اعضای اتاق بازرگانی محور اصلی فعالیت‌های دوره دهم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حمیدرضا امیدان در نشست جمعی با باشگاه اعضاء گفت: اتاق بازرگانی در دوره دهم علاوه بر آنچه قانون‌گذار به‌عنوان رسالت مشخص کرده، پیوند بخش عمومی در جامعه بین فعالان اقتصادی، کنشگران اجتماعی و بخشی از حاکمیت را بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: اتاق بازرگانی دوره دهم علاوه بر آنچه قانون‌گذار به‌عنوان رسالت مشخص کرده، پیوند بخش عمومی در جامعه بین فعالان اقتصادی، کنشگران اجتماعی و بخشی از حاکمیت را بر عهده دارد.

 این مقام مسئول افزود: در این راستا قانون‌گذار اختیارات خوبی از جمله عضویت در مجامع حمایت از بخش خصوصی، حمایت از بهبود کسب‌وکار، مبادله تجاری و دادوستد به اتاق داده است که اتاق در این دوره با محوریت شفافیت، مشارکت و پاسخگویی در راستای انجام رسالت خود حرکت می‌کند.

 دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: خصوصیت این جمع مشارکت در ارائه خدمات متمایز به اعضا و ذی‌نفعان اتاق بازرگانی است و این در حالی است که اتاق اصفهان بیش از ۴ هزار عضو حقیقی دارد که برای حل مشکلات اقتصادی خود با ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها، اتاق را به‌عنوان حلقه واسط قرار می‌دهند.

 امیدان ادامه داد: به همین منظور باشگاه اعضا با هدف تأمین خدمات رفاهی اعضای اتاق بازرگانی تفاهم‌نامه‌هایی منعقد می‌کند تا خدمات مطلوب‌تری به اعضای گران‌قدر خود ارائه دهد.

 دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان تأکید کرد: حفظ کرامت اعضای اتاق بازرگانی بسیار اهمیت دارد و در این راستا علاوه بر انعقاد تفاهم‌نامه، پیگیری و پایش تفاهم‌نامه‌هایی که منجر به کسب‌وکار اعضا باشگاه شده در نظر گرفته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه