English

همزمان با جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان انجام شد؛

برگزاری ویژه برنامه کودکان مقاومت در منطقه حصه اصفهان

در راستای جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ویژه برنامه کودکان مقاومت در حصه برگزار شد.

 برگزاری ویژه برنامه کودکان مقاومت در منطقه حصه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه کودکان مقاومت در راستای جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در منطقه حصه برگزار شد.

کمل حیدری گفت:ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق، فرهنگسراها و مراکز فرهنگی و تفریحی شهر بیش از ۳۵۰ برنامه متنوع در قالب‌های مختلف از جمله سینما محله، مسابقات فرهنگی و هنری نظیر نقاشی، قصه‌گویی، داستان، تئاتر عروسکی، پرواز بادبادک‌ها، سینما مدرسه، بازی‌های بومی محلی و برنامه‌های ویژه‌ای برای خانواده و کودک، نقد و تحلیل فیلم و انیمیشن، کارگاه‌های آموزشی، اردوهای سینمایی و دیگر برنامه‌های جذاب را در این هفته برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد:ویژه برنامه کودکان مقاومت نیز در همین راستا از جمله برنامه‌های جنبی در محلات محروم و کم برخوردار است که به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴ در بازی کده محله حصه  به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار گفت: طی چهار روز دو هزار و چهارصد دانش آموز از مدارس مختلف این منطقه  که دو روز دختران و دو روز پسران هر روز ۶۰۰ دانش آموز با حضور در این  بازیکده از برنامه‌های مختلفی بهره‌مند می‌شوند و امیدواریم لذت کافی را از این برنامه‌ها ببرند و بتوانیم لحظات شادی را برای این کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه