English

امام جمعه اصفهان تاکید کرد:

ضرورت توجه به مسائل رفاهی و تکریم ارباب رجوع در پزشکی قانونی

قرار دادن امکانات خدماتی و رفاهی برای رفاه حال مردم و مراجعین به مجموعه پزشکی قانونی مهم است و باید در این باره اقدامات لازم انجام پذیرد.

ضرورت توجه به مسائل رفاهی و تکریم ارباب رجوع در پزشکی قانونی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در دیدار با مدیر کل سازمان پزشکی قانونی اصفهان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات رفاهی و تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: به هر حال جمعی از مردم به این مرکز مراجعه می کنند و باید رفاه و تکریم ارباب رجوع را مدنظر داشت و باید در نقشه این مجموعه این رفاهیات در نظر گرفته شود.  

وی  اضافه کردن ساختمان به برخی دستگاه ها بدون استفاده درست و به جا از آنها را سبب هدررفت بیت المال بیان کرد و گفت: برخی از دستگاه ها تنها به اضافه کردن ساختمان می اندیشند، در حالی که بعضی از اماکن دولتی بدون استفاده رها شده و می توان از این موارد استفاده کرد. 

طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: کار پزشکی قانونی باید در فضایی مناسب و به خصوص فضا سبز مناسب انجام شود و در عین حال نیز باید از ظرفیت خیرین برای کمک به سازمان هایی مانند پزشکی قانونی نیز استفاده نمود.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: این در حالی است که ما در زمینه ساخت و مرمت مسجد و یا آزادی زندانیان به دلیل تبلیغ توانسته ایم کمک خیرین را جذب کنیم، اما در مورد پزشکی قانونی هنوز این مسئله جا نیفتاده است. 

در ابتدای این دیدار رییس سازمان پزشکی قانونی اصفهان به برخی از مشکلات این مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل این که مکان کنونی ما، خارج از شهر است، هیچ گونه خدمات شهری و رفاهی برای کارمندان، پزشکان و حتی مراجعین و ارباب رجوع وجود ندارد.  

وی افزود: لازم است این خدمات برای ادامه کار اضافه شود، البته کار افزودن چند واحد خدماتی به مجموعه در دست پیگیری است.  

این مقام مسئول کمبود اعتبار برای تکمیل ساختمان های مورد نیاز این مجموعه را از مشکلات عمده سازمان عنوان کرد و ادامه داد: بخشی از ساختمان اداری بیمارستان هنوز آماده نشده و فضا برای پزشکان و متخصصان آماده نیست و برای تکمیل آن متاسفانه اعتبار کافی نداریم. 

وی ضمن ابراز تأسف در خصوص عقب بودن استان اصفهان در زمینه کمک خیرین به سازمان پزشکی قانونی گفت: لازم است در جلسه مجمع خیرین مشکلات پزشکی قانونی طرح و از کمک خیرین در این حوزه استفاده شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه