English

پژوهشگر شرکت پالایش نفت اصفهان در جمع ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت

وحید جوانبخت پژوهشگر شرکت پالایش نفت اصفهان در جمع ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

پژوهشگر شرکت پالایش نفت اصفهان در جمع ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، فهرست ۲ درصد برتر دانشمندان جهان که توسط دانشگاه استنفورد براساس داده‌های Elsevier و با همکاری پایگاه داده‌ی Scopus منتشر می‌شود، یک رتبه‌بندی معتبر است که تأثیرگذارترین محققان را در حوزه‌های موضوعی مختلف شناسایی و معرفی می‌کند.

در این بین وحید جوانبخت از پژوهشگران اداره پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت اصفهان در لیست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان در سال ۲۰۲۴ معرفی گردید.

جوانبخت از پژوهشگران اداره پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت اصفهان از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۴ بیش از ۶۰ مقاله ISI وعلمی و پژوهشی درمجلات بین المللی ارائه کرده است.

رتبه‌بندی ۲ درصد برتر استنادی جهان، تلاش می‌کند با ارائه‌ی یک روش استاندارد به شناسایی دانشمندانی که تأثیر زیادی در حوزه موضوعی خود داشته‌اند، بپردازد.

مبنای ارزیابی پژوهشگران برتر بر اساس استنادات دریافتی در رشته تخصصی بوده و انتخاب پژوهشگران برتر بر اساس شاخص استنادی مرکب (composite citation index) شامل استنادات، شاخص هرش (h-index)، هم‌تألیفی و نرمال شده‌ی تعداد استنادات انجام می گیرد.

فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان دانشگاه استنفورد به رسمیت شناختن برتری و تأثیر علمی است. با گردآوری داده‌ها از حوزه‌های مختلف علمی و ارائه یک رویکرد مبتنی بر شاخص‌های نرمال شده، این فهرست بر اهمیت تحقیقات تأثیرگذار در پیشرفت دانش تأکید می‌کند.

فهرست دو درصد برتر دانشمندان جهان که توسط دانشگاه استنفورد انجام می‌شود، یک رتبه‌بندی معتبر است که تأثیرگذارترین محققان را در حوزه‌های موضوعی مختلف شناسایی و معرفی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه