English

ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۳۵ هزار کودک در شهرستان های آران و بیدگل و کاشان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۳۵ هزار کودک در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

ارائه خدمات بهداشتی به بیش از 35 هزار کودک در شهرستان های آران و بیدگل و کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی دلاوری در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۱۴ هزار کودک زیر یک سال و ۲۰ هزار کودک یک تا پنج ساله تحت پوشش مراقبت‌های بهداشتی جامع قرار گرفته‌اند.

وی هدف از این اقدام را افزایش سطح سلامت کودکان، کاهش بیماری‌ها و مرگ و میر در این گروه سنی عنوان کرد و افزود:با توجه به شعار امسال هفته ملی کودک که "برای کودکان، برای آینده" نامگذاری شده است، دانشگاه علوم پزشکی کاشان خدمات رایگان متنوعی را به بیش از ۳۶ هزار کودک زیر ۵ سال ارائه می‌دهد.

دلاوری در ادامه به اهمیت غربالگری تکامل کودکان اشاره کرد و گفت:تاکنون بیش از ۱۰ هزار کودک از نظر تکاملی ارزیابی شده‌اند و کودکانی که نیاز به بررسی‌های تخصصی دارند، شناسایی و به مراکز مربوطه ارجاع شده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی احیای پایه برای کارکنان ادارات، مربیان مهدکودک‌ها و پرسنل بهداشتی خبر داد و این اقدامات را گامی موثر در حفظ و بقای کودکان دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه