English

امام جمعه موقت اصفهان:

حمایت از مقاومت تا نابودی استکبار جهانی ادامه دارد

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: حمایت از مقاومت تا زمانی که استکبار جهانی در منطقه از بین رود و دشمن صهیونیستی رو به زوال و نابودی رفته باشد، ادامه دارد.

حمایت از مقاومت تا نابودی استکبار جهانی ادامه دارد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نمازجمعه با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه بسیار مورد تأکید است، گفت: نماز جمعه هفته گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب دوستان را هیجان زده کرد دشمنان ایران را به هراس انداخت.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم وقتی فهمیدند رهبر معظم انقلاب قرار است اقامه نماز کنند، خود را از شهر‌های کشور خود را به تهران رساندند و نماز جمعه کم نظیری را رقم زدند برخلاف دشمنان صهیونیستی که وقتی تهدید می‌شوند به پناهگاه‌ها پناه می‌بردند، اما حضور مردم ایران در تاریخ ثبت شد.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی گفت: بسیاری از جوانان شیرینی اقامه نماز پشت سر ولی خود را تجربه کردند و این همان چیزی است که دشمنان از آن هراس دارند و این رمز پیروزی ما است، همان که امام خمینی فرمودند اگر می‌خواهید به مملکت شما آسیبی نرسد پشتیبان ولی فقیه باشید.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب از اصل ولایت فقیه به سرعت عبور کرده‌اند، اما ما باید آن را قدر دانسته و شکر آن را به جای بیاوریم.

آیت‌الله مهدوی گفت: اگر با شهادت سید مقاومت روحیه برخی از افراد تضعیف شد یا با موشک باران ایران فکر می‌کردند مسئله مقاومت پایان یافته است گفتند که حمایت از مقاومت فرض بر همه مسلمانان است و تا وقتی ادامه خواهد داشت که استکبار جهانی در منطقه وجود نداشته باشد و دشمن صهیونیستی رو به زوال و نابودی رفته باشد.

وی تأکید کرد: حمایت ولی امر مسلمین از وعده صادق ۲ و بستن کمربند اتحاد در بین کشورهای اسلامی، دفاع از مظلوم و دادن وعده الهی تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت:حمایت از مقاومت فریضه واجب بر همه مسلمانان است و تا وقتی ادامه خواهد داشت که استکبار جهانی در منطقه وجود نداشته باشد و دشمن صهیونیستی رو به زوال و نابودی رفته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه