English

مدیر مخابرات منطقه اصفهان :

لازمه موفقیت در عصر دیجیتال تغییر شیوه کار کسب و کارها است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت:کسب و کارهایی در عصر دیجیتال پیروز خواهند شد که محیط جدید را درک کنند و لازمه موفقیت دراین دوره، تغییر شیوه کار کسب و کارها است.

لازمه موفقیت در عصر دیجیتال تغییر شیوه کار کسب و کارها است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، اسماعیل قربانی در جلسه هم اندیشی و ارزیابی ۶ماهه عملکرد مخابرات منطقه اصفهان ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت نام و یاد شهدای جبهه مقاومت، به عملیات عزتمندانه و مقتدرانه ایران اسلامی در پاسخ به رژیم جعلی صهیونیسم اشاره کرد و اظهار داشت مطمئنا پیروز این میدان، جبهه مقاومت و مردم صبور و معتقد غزه و فلسطین خواهند بود.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در ادامه به نقش فضای دیجیتال در عصر حاضر اشاره کرد و بیان داشت: عصر دیجیتال، قواعد خاص خود را دارد و فرصت های جدیدی را ارائه می دهد.

وی گفت:کسب و کارهایی در عصر دیجیتال پیروز خواهند شد که محیط جدید را درک کنند و لازمه موفقیت دراین دوره، تغییر شیوه کار کسب و کارها فقط در صورت پذیرش و گسترش حضور دیجیتال خود و دسترسی به دارایی های داده ای با ارزش، قدرت رقابت کردن را کسب می کنند.

قربانی افزود: با این تفکر در کار و در توسعه ، باید با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه و با بهره مندی از تمام ظرفیت ها ، در مسیر تحقق سودآوری بیشتر گام برداشت.

تاکید بر وصول مطالبات، مدیریت هزینه ها خصوصا در زمینه هزینه های انرژی ، برنامه ریزی و تمرکز بر فروش طرح های اختصاصی   و افزایش درآمدهای عملیاتی خصوصا در زمینه باندپهن از دیگر موضوعات مطروحه و موردبحث در جلسه بود.

در این جلسه سیدمحمود شجاع الدینی مدیر مخابرات کاشان به نمایندگی از سوی شهرستان‌های گروه یک ، مهدی کاظمی رئیس مخابرات فولادشهر به نمایندگی از سوی شهرستان‌های گروه دو و مصطفی راجی رئیس مخابرات خور و بیابانک به نمایندگی از سوی شهرستان‌های گروه سه ، مطالب و موضوعات شهرستان‌های گروه‌های خود را مطرح کردند.

گفتنی است، در این جلسه نتایج ارزیابی عملکرد مخابرات منطقه اصفهان در نیمه اول سال جاری، توسط بهزاد کشانی رئیس اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه ها اعلام شد و از شهرستان های برتر، قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه