English

رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان استان اصفهان در دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از درخشش دانش‌آموزان این استان در دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان استان اصفهان در دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسن کمالی با اشاره به خشش دانش‌آموزان استان در دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی بیان کرد: این جشنواره با شرکت بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نفر در مرحله مدرسه برگزار شد و پس از اجرای مرحله منطقه‌ای، در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ به پایان مرحله حضوری خود رسید. در این مرحله، تیم‌های اول، دوم و سوم هر محور مشخص و نفرات اول به مرحله کشوری معرفی شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان استان اصفهان در ۱۳ محور جشنواره مذکور به دبیرخانه کشوری معرفی شدند و در سه مرحله دفاع آفلاین، دفاع برخط و دوره ارزش‌آفرینی با دانش‌آموزان سایر استان‌ها به رقابت پرداختند.

این مقام مسئول با اشاره به نتایج این رقابت‌ها گفت: نوجوانان اصفهانی در محورهای زبان و ادبیات فارسی، بازی‌های مهارتی و توسعه فردی، دست‌سازه، برنامه‌نویسی و زبان انگلیسی موفق به کسب ۶ رتبه اول و ۱ رتبه دوم کشوری شدند.

رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان ضمن تبریک این افتخارآفرینی به‌تمامی دانش‌آموزان عزیز، از زحمات ارزشمند تمامی همکاران محترم در این مسیر تقدیر و تشکر کرد.

کمالی همچنین اعلام کرد: ان‌شاءالله در مراسمی از برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد و زمان، مکان و چگونگی تقدیر از رتبه‌های برتر متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه