English

مشکلات رانندگان تاکسی ۱۳۳ کاشان همچنان پابرجا است

رانندگان تاکسی ۱۳۳ کاشان بار دیگر به شورای شهر مراجعه کردند.

مشکلات رانندگان تاکسی ۱۳۳ کاشان همچنان پابرجا است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، جلسه امروز شورای اسلامی شهر کاشان، رانندگان و مالکان تاکسی‌های ۱۳۳ بار دیگر با حضور در صحن شورا، مطالبات خود را مطرح کردند.

این رانندگان که از مدت‌ها پیش نسبت به وضعیت کاری خود ابراز نگرانی کرده بودند، در این جلسه نیز خواستار رسیدگی جدی به مشکلاتشان شدند.

علیرضا مفرح، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، در این خصوص اظهار داشت:در این جلسه، پس از شنیدن دغدغه‌های رانندگان تاکسی ۱۳۳ ، توضیحات لازم از سوی شهردار ارائه شد.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص منوط به مصوبه هیئت تطبیق است که امروز تشکیل خواهد شد.

مفرح بیان کرد:امیدواریم با تصویب طرح دو فوریتی که به این منظور ارائه شده است، بتوانیم به مطالبات رانندگان تاکسی ۱۳۳ پاسخ مناسب داده و مشکلات آنها را مرتفع سازیم.

 

تصویب طرح دو فوریتی بودجه‌ای در شورای شهر کاشان

در ادامه جلسه شورای اسلامی شهر کاشان طرح دو فوریتی بودجه‌ای با هدف شفاف‌سازی و مدیریت بهتر منابع مالی شهرداری به تصویب رسید.

این طرح که با حمایت ۵ نفر از اعضای شورا ارائه شده بود، پس از بحث و بررسی‌های مفصل و پاسخ به سوالات مطرح شده، به تصویب اکثریت اعضای شورا رسید.

علیرضا مفرح، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان  در این خصوص گفت:با تصویب این طرح انتظار داریم شاهد شفافیت بیشتری در بودجه شهرداری باشیم و از سوی دیگر پروژه‌های جدیدی که آغاز می‌شوند با دقت بیشتری بررسی شوند.

عرب‌بیگی یکی از اعضای شورای شهر و حامی این طرح با اشاره به ناترازی درآمد و هزینه در بودجه شهرداری بر ضرورت تصویب این طرح تأکید کرد و گفت:با تصویب این طرح می‌توانیم از اجرای پروژه‌های غیرضروری جلوگیری کرده و منابع مالی را به سمت پروژه‌های اولویت‌دار هدایت کنیم.

در مقابل هاشمی طاهری از مخالفان این طرح با اشاره به اقدامات گسترده شهرداری در یک سال گذشته نسبت به توقف برخی پروژه‌ها ابراز نگرانی کرد.

 

اعتراض کسبه به مکان جدید بازار روز

در بخش دیگری از این جلسه تعدادی از کسبه بازار روز شهروند با حضور در صحن شورا نسبت به مکان جدیدی که برای بازار در نظر گرفته شده است، اعتراض کردند این کسبه معتقدند که این مکان از نظر استانداردهای لازم برخوردار نبوده و فاقد امکانات اولیه مانند آب، برق و سرویس بهداشتی است.

رئیس شورای شهر کاشان در این باره گفت: به کسبه بازار روز اطمینان می‌دهیم که قبل از انتقال بازار به مکان جدید تمامی استانداردهای لازم در این مکان فراهم و موضوع استحکام زمین و احتمال نشست آن نیز به دقت بررسی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه