English

طرح جهادی یاوران نماز در مدارس کاشان و آران و بیدگل آغاز شد

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کاشان و آران و بیدگل طرح جهادی یاوران نماز در مدارس کاشان و آران و بیدگل را آغاز کردند.

طرح جهادی یاوران نماز در مدارس کاشان و آران و بیدگل آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در اقدامی ابتکاری جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کاشان و آران و بیدگل با حضور در طرح جهادی یاوران نماز به منظور ارتقای سطح اقامه نماز در مدارس این شهرستان‌ها وارد عمل شده‌اند.

،رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان در این خصوص اظهار داشت: این دانشجویان داوطلب پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، به عنوان ناظرین نماز جماعت مدارس انتخاب شده‌اند و موظف به ارائه گزارش‌های مستمر از وضعیت نماز جماعت در مدارس هستند.

حجت‌الاسلام محمدحسین تواضعی با اشاره باینکه سه محور اصلی در این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: اول، حضور مدیران، معاونین و معلمان در نماز جماعت، دوم عملکرد امام جماعت مدرسه و ارتباط وی با دانش‌آموزان و سوم وضعیت نمازخانه مدرسه از نظر نظافت، امکانات و فضای معنوی می باشد.

وی با اشاره به مصوبه شورای اقامه نماز شهرستان کاشان گفت:بر اساس این مصوبه از ابتدای آبان ماه هر هفته سه شنبه‌ها، کارشناسان مذهبی از قم به مدارس اعزام می‌شوند تا به سوالات دانش‌آموزان پاسخ دهند و به تبیین معارف دینی بپردازند.

رییس ستاد اقامه نماز کاشان تأکید کرد:دانشجویان یاور نماز با شناسایی مدارس نیازمند، به کارشناسان کمک خواهند کرد تا اولویت‌بندی لازم برای اعزام کارشناسان انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه