English

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خبر داد؛

انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:قرارداد خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی برای کلانشهر اصفهان منعقد شد.

انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد پرورش گفت: با حمایت دولت، شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان تاکسی‌ برقی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: آئین‌نامه واگذاری تاکسی‌برقی تصویب شد و رانندگانی که حداکثر سن آنها ۵۵ سال و حداقل پنج سال سابقه رانندگی ممتد با تاکسی داشته باشند، می‌توانند برای اطلاع از شرایط اختصاصی و عمومی این آئین‌نامه به کانال ایتای سازمان به نشانی http://news%۲۰taxi/ مراجعه کنند.

پرورش با بیان اینکه اصفهان دومین شهر کشور است که در زمینه خرید تاکسی برقی اقدام کرده است، گفت: این تاکسی‌های برقی از ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات شرکت مربوطه بهره‌مند است که با نرخ بهره حداکثر هشت درصد ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: شرایط خودرو در کانال ایتا توضیح داده شده و رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به سازمان تاکسیرانی واقع در پل تمدن مراجعه و از شرایط اطلاع پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه تحویل خودرو‌ها از سوی شرکت ۶۰ روز پس از تکمیل وجه است، گفت: با توجه به اینکه تعداد خودرو‌های برقی محدود است، اولویت با رانندگانی است که زودتر برای ثبت درخواست اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان بیان کرد: تنها خودرویی که مجوز شورای عالی ترافیک برای فعالیت در ناوگان عمومی را دارد و پلاک شده است، خودروی جک.‌ای ۵۰ است که با قیمت یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه