English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزان ورزشکار اصفهانی الگوهای پهلوانی نسل جوان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ورزشکاران ما باید علاوه بر کسب موفقیت‌های ورزشی، به اخلاق پهلوانی و منش اسلامی پایبند باشند. پهلوانی تنها به قدرت بدنی نیست بلکه به معنای داشتن اخلاق نیکو و رفتار پسندیده است.

دانش‌آموزان ورزشکار اصفهانی الگوهای پهلوانی نسل جوان هستند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدرضا ابراهیمی در مراسم بدرقه دانش‌آموزان ورزشکار اصفهانی به رقابت‌های ورزش دانش‌آموزان جهان، با تأکید بر اهمیت ورزش در رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان، بر لزوم حفظ اخلاق پهلوانی در کنار قهرمانی تأکید کرد.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت‌های دانش‌آموزان ورزشکار ، گفت: این موفقیت‌ها نتیجه تلاش خود شما و حمایت خانواده‌ها و مربیان است. ورزش نه‌تنها به‌سلامت جسم کمک می‌کند بلکه به رشد عقلی و اجتماعی دانش‌آموزان نیز کمک شایانی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آموزه‌های دینی در خصوص اهمیت سلامت بدن، افزود: ورزش جزو آموزه‌های دینی ماست و ما باید از بدن خود به‌عنوان امانتی الهی به‌خوبی مراقبت کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت اخلاق پهلوانی در ورزش، گفت: ورزشکاران ما باید علاوه بر کسب موفقیت‌های ورزشی، به اخلاق پهلوانی و منش اسلامی پایبند باشند. پهلوانی تنها به قدرت بدنی نیست بلکه به معنای داشتن اخلاق نیکو و رفتار پسندیده است.

ابراهیمی با اشاره به نقش الگویی دانش‌آموزان ورزشکار، گفت: شما دانش‌آموزان ورزشکار، الگوهای خوبی برای سایر دانش‌آموزان هستید. تلاش کنید تا با رفتار و کردار خود، نام نیک ایران را در جهان پرآوازه کنید.

در پایان این مراسم، از دانش‌آموزان ورزشکار برتر استان اصفهان تجلیل شد و به آنها جوایزی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه