English

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد:

معرفی ۲۶ هزار و ۴۰۰ واحد جهت دریافت وام مسکن

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:بیش از ۲۶ هزار و ۴۰۰ واحد در قالب افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معرفی ۲۶ هزار و ۴۰۰ واحد جهت دریافت وام مسکن
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حمیدرضا فلاح بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار و ۴۰۰ واحد در قالب افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که بانک‌ها نیز تا کنون برای بالغ بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات و آورده نقدی متقاضیان، دو منبع تأمین مالی احداث پروژه‌ها هستند.

فلاح گفت: عدم پرداخت به موقع تسهیلات، موجب عدم احداث پروژه‌ها در زمان مقرر، پرداخت صورت‌وضعیت تعدیل و به طبع آن افزایش قیمت تمام شده واحدها می‌شود.

وی بیان کرد: وی با بیان اینکه در استان اصفهان ارزیابی کیفی سازندگان در دستور کار شورای مسکن استان است، گفت: با توجه به اهمیت کاهش قیمت تمام شده در طرح‌های حمایتی تولید مسکن، قیمت هر مترمربع ساخت توسط وزارت راه و شهرسازی به استان ابلاغ شده است و انبوه‌سازان و پیمانکاران با انعقاد قرارداد مشغول عملیات اجرایی پروژه‌ها هستند لیکن درخواست افزایش قیمت را نیز دارند که در شورای مسکن استان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان  بیان کرد: در حال حاضر از مجموع متقاضیان ثبت‌نام شده در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان ۱۳۱ هزار متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه