English

امام جمعه ورزنه :

طوفان الاقصی سیلی محکمی بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی زد

امام جمعه ورزنه بیان داشت: غزه مرکز مقاومت است و طوفان الاقصی سیلی محکمی بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی زد.

طوفان الاقصی سیلی محکمی بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی زد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت الاسلام والسملیمن محمد شیاسی در خطبه های نمازجمعه ورزنه اظهار با اشاره به به مقاومت در مقابل رژیم کودکش صهیونستی بیان  کرد: در برابر جنایات رژیم سفاک وکودکش صهیونستی راهی جز مقاومت ومبارزه نیست چرا که حمایت دولت های غربی واروپایی دلیل مهمی دارد و این حمایت ها بخاطر غارتگری از کشور های منطقه می باشد وگرنه آمریکا در منطقه چه کاری دارد که همیشه باعث ایجاد نا امنی منطقه می شود.

وی درادامه افزود: هر کودکی که در غزه به شهادت می رسد آمریکای جنایتکار و کشورهای اروپایی در این جنایت شریک هستند .

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: مقاومت در برابر این ظالم ها هزینه دارد باعث شهادت نیروها وفرماندهان و همچنین خرابی و بی خانمانی می شود ولی هزینه مقاومت به مراتب کمتر از سازش با این ستمگران است.

حجت الاسلام شیاسی به مرکز مقاومت اشاره وبیان داشت: غزه مرکز مقاومت است و طوفان الاقصی سیلی محکمی بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی زد وبعداز گذشت یکسال از این عملیات با جنایاتی که اسراییل انجام داد نتوانسته به اهداف خود برسد و هرچه به جلوترهم می رویم افول این رژیم صهیونستی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به حملات حزب الله لبنان گفت: حزب الله لبنان مظهر مقاومت اسلامی است و با حملاتی که انجام دادند باعث شده شهرک های اشغالی به شهر ارواح تبدیل شود.

امام جمعه ورزنه به همراهی کشورهای اسلامی اشاره وبیان داشت: یمن به شمشیر مقاومت معروف شده است و تابحال کشتی های بسیاری که به سمت اسراییل در حرکت بوده توقیف کرده است وهمچنین مقاومت عراق وسوریه هم همراهی بسیار خوبی را با جبهه مقاومت دارند که اگر همه کشورهای اسلامی این وحدت وانسجام را داشته باشند سریعتر این غده سرطانی محو خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: ایران اسلامی ام القرای مقاومت است ومظلومان عالم همه دلگرم ایران هستند که مدافع مظلوم است ودر برابر دشمن وظالم ایستادگی می کند.

حجت الاسلام شیاسی به تشییع شهید نیلفروشان اشاره کرد وافزود: سردار رشید اسلام حاج عباس نیلفروشان از یادگاران دفاع مقدس بود وهمیشه در آرزوی محو رژیم صهیونستی بود ومردم با تشییع باشکوه پیکر این شهید عزیز ثابت کردند که ایران اسلامی با تمام توان از مقاومت حمایت خواهد کرد.

امام جمعه ورزنه بیان داشت: در کشور اختلاف سلیقه وجود دارد که این یک امر طبیعی است واین اختلاف نظر ها باعث پیشرفت خواهد شد ولی در بین مردم ومسئولین یک وحدت وهمدلی بسیار خوبی وجود دارد که همه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند ومقدمه سازظهور امام زمان می باشند وکسی که اعتقاد به مهدویت و ظهور دارد از هیچ ابرقدرتی هراسی ندارد.

وی به فرازی از دعای امام زمان(عج) اشاره وافزود:خداوند متعال برای مسلمانان شفا وراحتی قرار داده وباید همیشه برای مسلمین دعا کنیم.

امام جمعه ورزنه در ادامه بیان داشت: مریضی انسان ها فقط مریضی جسمی نیست که در بعضی از مواقع مریضی روحی وروانی می باشد ولی مردم بیشتر دنبال درمان مریضی جسمی هستند ولی به بیماری روحی توجهی ندارند.

حجت الاسلام شیاسی تصریح کرد: تکبر،بخل،حسادت وطمع از بیماری های روحی می باشد که باید برای درمان آنها نلاش کرد.

وی گفت: شفا دست خداست ودعا اثر گذار است اگر کسی توفیق پیدا کرد هم جسمی و روحی شفا پیدا خواهد کرد البته باید دنبال درمان هم باشیم و خود را به طبیب ارائه نماییم.

امام جمعه ورزنه به اهمیت استغفار اشاره وبیان داشت: انسان باید همیشه در حال استغفار وطلب بخشش از اعمال گذشته خود باشد که استغفار باعث بخشش گناهان خواهد شدوبرای رفع بلا ها از صدقه دادن هم غافل نشویم.

حجت الاسلام والسملیمن شیاسی با اشاره به هفته پیوند اولیاء ومربیان اظهار کرد: ارتباط خانه ومدرسه یک امر بسیار مهم است وباید این ارتباط همیشگی باشد چرا که نقش تعین کننده فرزندان برعهده پدر ومادر می باشد واین پیوند اولیاءومربیان باعث تقویت این تربیت خواهد شد.

وی به هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش اشاره وافزود:ورزش باعث سلامت و شادابی روح وجسم خواهد شد وباید همه به ورزش وتحرک که باعث سلامتی می شود توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه ورزنه با اشاره به اهمیت دادن به مکانی برای تفریح سالم بانوان بیان داشت: یکی از مطالبات بانوان ایجاد مرکزی برای تفریح سالم برای این قشر جامعه هستند که البته باغ بانوان در حال ساخت وساز می باشد که باید همه مسئولین جهت بهربرداری هرچه سریعتر ازاین پروژه مهم اهتمامی جدی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه