English

امام جمعه اصفهان:

جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

امام جمعه اصفهان گفت: با شهادت فرماندهان و نیروهای مقاومت، افراد جدیدی وارد جبهه مقاومت می‌شوند و این روند تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان بیان داشت: رژیم صهیونیستی رهبران مقاومت را ترور می‌کند و  فکر می‌کند اگر سران مقاومت را به شهادت برساند کار تمام شده است.

وی افزود: هر یک از افراد جبهه مقاومت در مبارزه با دشمنان دین خدا، یک سردار هستند تا جایی که امام خمینی (ره) در خصوص شهید حسین فهمیده فرمودند که این جوانان رهبران ما هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد شجاعت را یک نعمت الهی دانست و گفت: یکی از صفات اولیا و انبیا خدا شجاعت است، در زمان آنها کسی شجاع‌تر از امام نبود و امامان به جز ازخدا از کسی نمی‌ترسیدند.

وی افزود: اسرائیل غاصب می‌خواهد تمامی مکان‌های مقدس را نابود کند و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم، چرا که وحشت و ترسی از دشمن نداریم.

امام‌جمعه اصفهان گفت: دلیل جنگ ما با صهیونیست‌ها این است که مسلمانان حامی مظلومان هستند، برای همین با افتخار در مقابل دشمن می‌ایستیم و لازمه این کار جنگیدن با هوای نفس است.

وی در بخشی از سخنان خود به شهادت اشرفی اصفهانی اشاره کرد وگفت: آیت الله شهید اشرفی اصفهان از سال ۴۲ در مبارزات شرکت داشتند و با وجود کهولت سال در جبهه‌های جنگ هم حضوری فعال داشت.

طباطبایی نژاد با قدردانی از مردم ایران، نجف و کربلا و اصفهان در تشییع باشکوه پیکر شهیدنیلفروشان گفت: شهید نیلفروشان از ۱۸ سالگی در جبهه و جنگ بود و تا آخرین نفس با دشمن مبارز کرد و افتخاری برای ایران اسلامی و اصفهان شد.

 وی ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد اگر سران حماس وجبهه مقاومت را شهیدکند، حزب الله تمام است، اما ظاهرا مسلمانان را نمی‌شناسد، چرا که آنان در مبارزه با دشمن یک قدم هم عقب نشینی نخواهند کرد.

امام‌جمعه اصفهان بیان کرد: دشمن فکر نکند اسلحه و نیرو‌ی انسانی جبهه مقاومت تمام می‌شود بلکه هر لحظه اسلحه جدید و نیروی جدید در این مناطق جایگزین می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه