English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد:

همکاری دانش‌بنیان‌ها و تولید هزاران فرآورده در حوزه نفت گاز، پالایش و پتروشیمی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: شرکت‌های دانش بنیان و فناور در حوزه‌های مختلف کشور به ویژه حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور فعالی باید داشته باشند چرا که این حوزه ها نقش استراتژیک موثری در تولید انرژی در کشور دارند. با همکاری دانش‌بنیان‌ها شاهد تولید هزاران فرآورده در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی باشیم.

همکاری دانش‌بنیان‌ها و تولید هزاران فرآورده در حوزه نفت گاز، پالایش و پتروشیمی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسگری در بازدید از پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام کرد: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در این نمایشگاه بسیار ارزنده و مهم است و باعث شکوفایی این صنایع می شود.

عسگری ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در این نمایشگاه تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری نجات کشورمان به وسیله جوانان و شرکت‌های دانش بنیان است، لذا از همین رو این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف کشور به ویژه حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور فعالی باید داشته باشند چرا که این حوزه‌ها نقش استراتژیک موثری در تولید انرژی در کشور دارند.

وی افزود: امیدوارم با همکاری دانش‌بنیان‌ها شاهد تولید هزاران فرآورده در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی باشیم از همین رو نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در این رابطه بسیار پراهمیت است.

وی افزود: اینگونه بگویم که حضور شرکت‌های دانش‌بنیان باعث شکوفایی در صنایع مختلف به ویژه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می‌شوند.

تفاهم نامه با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

مدیر عامل شرکت ملی گاز استان اصفهان همچنین در خصوص ارتباط شرکت ملی گاز و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: خوشبختانه تفاهم نامه‌های بسیار زیادی با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسانده‌ایم و همکاری بسیار خوبی با یکدیگر داریم. در واقع پروژه‌ها و نیازمندی‌های شرکت ملی گاز استان اصفهان برای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ارسال شده و قراردادهای خوب و ارزنده‌ای در این زمینه امضا شده است.

عسگری خاطر نشان کرد: از همین جا دعوت می‌کنیم تا در همه حوزه‌های اکتشاف، انتقال و پالایش شرکت گاز استان اصفهان ، شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با ما مشارکت داشته باشند چرا که قطعاً در حوزه‌های مختلف می‌توانیم همکاری‌های بسیار خوبی با یکدیگر داشته و این تعاملات را ارتقا دهیم.

تمام نیازمندی‌های حوزه‌های مربوطه را می‌توان در این نمایشگاه مرتفع کرد

وی در خصوص سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان اصفهان گفت : خوشبختانه این نمایشگاه زمینه بسیار خوبی را برای حضور تولید کنندگان مهیا کرده است و تمام نیازمندی‌هایی که در حوزه‌های مربوطه  وجود دارد را می‌توان در این نمایشگاه مرتفع کرد، لذا  از همه اساتید دانشگاه ‌ها و دانشجویان دعوت می‌کنم تا از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

گفتنی است، سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی تا ۲۹ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه