English

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل خبرداد:

اختصاص بودجه‌های کلان برای بهبود زیرساخت‌های شهرستان آران و بیدگل

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل بیان داشت: مشکلات اتباع، زیرساخت‌ها و بهداشت و درمان آران و بیدگل در دستور کار است.

اختصاص بودجه‌های کلان برای بهبود زیرساخت‌های شهرستان آران و بیدگل
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مصطفی معینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت موضوع اتباع خارجی، بر لزوم ساماندهی این مسئله در سطح ملی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مسئله اتباع یک چالش ملی است، گفت:در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس موضوع اتباع از دو جنبه ظرفیت‌ها و تهدیدهای آن مورد بررسی قرار گرفته است.

معینی ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نیز در منطقه آران و بیدگل به این مسئله توجه ویژه دارند و در تلاش برای ساماندهی آن هستند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل همچنین به اقدامات انجام شده در زمینه زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت:بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث پل دوم دهانه نوش آباد هزینه شده است همچنین، ۴.۵ هکتار زمین دولتی با قیمت نازل به شهرداری نوش آباد واگذار شده تا شهرداری از محل فروش آن درآمد کسب کرده و خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد.

معینی در ادامه به موضوع آسفالت و روشنایی معابر و همچنین واگذاری زمین به شهروندان نوش آبادی اشاره کرد و گفت:آسفالت و روشنایی بلوار نوش آباد به کاشان با همکاری دولت و شهرداری انجام شده است.

این نماینده مجلس افزود:همچنین، ۱۰ هکتار زمین دولتی برای ۲۹۰ نفر از اهالی نوش آباد واگذار شده است که هر نفر یک پلاک ۲۰۰ متری دریافت کرده است.

وی همچنین به حل مشکل ۱۰۰ واحد مسکن مهر پس از ۱۲ سال و همچنین پیشرفت طرح‌های فاضلاب در منطقه اشاره کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بهداشت و درمان پرداخت و گفت:یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه، وضعیت بهداشت و درمان است که با تغییر مدیریت در این حوزه امیدواریم شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی در خصوص بیمارستان شهید بهشتی گفت:این بیمارستان با وجود ارائه خدمات استانی، از نظر مالی با مشکلات جدی مواجه است  و بنده به عنوان نماینده مردم، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این بیمارستان به کار خواهم بست.

معینی همچنین از افزایش بودجه بیمارستان بقیه الله و اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت:بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اصلی ما است و برای بهبود آن تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه