English

امام جمعه اصفهان:

امیدواریم استاندار جدید در حل مسائل استان اصفهان عملکرد خوبی داشته باشد

امام جمعه اصفهان گفت: امیدواریم استاندار جدید که سابقه درخشانی در شهرداری اصفهان دارد، بتواند در حل مسائل استان اصفهان عملکرد خوبی داشته باشد.

امیدواریم استاندار جدید در حل مسائل استان اصفهان عملکرد خوبی داشته باشد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: استاندار سابق اصفهان به‌صورت ویژه برای مسئله آب استان اصفهان زحمات فروان کشید و امیدواریم استاندار جدید نیز بتواند در حل مسائل استان اصفهان عملکرد خوبی داشته باشد.

وی افزود:امیدواریم استاندار جدید که در شهرداری هم خوش درخشید، بتواند در حوزه آب این مسیر را ادامه دهند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: یکی از کارهای خوبی که شعار می‌دهیم و باید به آن عمل شود این‌است که وقتی می‌گوییم خدمتگزاران مردم هستیم واقعا باید به مردم خدمت کنیم.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه امروز برخی قوانین در روستاها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، افزود: رضایت مردم بسیار مهم است، در این بین به برخی از مدیران تاکید می‌شود که نسبت به حل مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند .

وی پرهیز از شعارزدگی را یکی از ضروریات امروز دانست و گفت: باید به‌دنبال خدمت واقعی به مردم باشیم، زیرا در اسلام بعد از عبادت خداوند خدمت به مردم از فضیلت بالایی برخوردار است و در همین رابطه پیامبر اکرم (ص) تاکید کرده‌اند بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد ادامه داد: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند، اگر کسی برای امری مراجعه می‌کند کار او را نباید به تعویق انداخت.

امام جمعه اصفهان  گفت: ارگان‌های مختلف برای رشد و پیشرفت صنایع با مردم همکاری کنند، کسی بدون مردم نمی‌تواند کاری کند، مردم باید راضی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه