English

وزیر کشور:

برای انتخاب استاندار اصفهان آزمون و خطا نکردیم

وزیر کشور گفت: ما برای انتخاب استاندار اصفهان آزمون خطا نکردیم تجربه لازم، دانش لازم ایشان در نظر گرفته شد.

برای انتخاب استاندار اصفهان آزمون و خطا نکردیم
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،اسکندر مؤمنی در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان با بیان اینکه برای انتخاب استاندار اصفهان آزمون و خطا نکردیم، بیان کرد:حق مردم اصفهان این بود که جمالی نژاد به عنوان استاندار اصفهان معرفی شود که در چهارشنبه گذشته با اکثریت آرا هیئت دولت انتخاب شد.

وی گفت: در کابینه دولت شاهد وفاق ملی بودیم در این راستا برای تعیین استانداران نیز بر این اساس عمل کردیم، استانداران بر اساس شاخصه‌های از جمله کارآمدی، شایستگی و مردم محوری است.

وزیر کشور ادامه داد: رئیس‌جمهور در دوران انتخابات موضوع دولت وفاق ملی را مطرح کرد که امروز بر اساس آن رفتار شده است، امروز باید همگان با وفاق و همبستگی ملی ایران را بسازیم، زیرا دشمنان در کمین هستند و بدون وفاق نمی‌توان بر مشکلات کشور فائق آمد.

وی ادامه داد: در انتخاب استانداران نگاه نخست ما به گرایش‌های سیاسی نیست بلکه رفع مشکلات مردم بالاخص چالش‌های معیشتی و اقتصادی در اولویت نخست انتخاب استانداران قرار دارد.

مومنی با بیان اینکه در کابینه دولت شاهد وفاق ملی بودیم ، گفت:در این راستا برای تعیین استانداران نیز بر این اساس عمل کردیم.

وزیر کشور افزود: استانداران بر اساس شاخصه‌های از جمله کارآمدی، شایستگی و مردم محوری است، بر همین اساس کمیته‌ای تشکیل شد که تا استانداران پیشنهادی ارزیابی شوند؛ در این مسیر اولویت موضوع توانمندی افراد بود نه جناح‌های سیاسی برهمین اساس پیشنهادات مختلفی را دریافت کردیم.

وزیر کشور در خصوص انتصاب جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان، بیان کرد: انتصاب دکتر جمالی نژاد بعنوان استاندار برای من سخت بود زیرا عصای دست خود در وزارت کشور را از دست می‌دادم اما با توجه به اینکه رتبه نخست بین سایر گزینه‌های را به دست آورده و با رویکردهای دولت وفاق ملی نزدیک بودند این موضوع را پذیرفتم.

مومنی خاطرنشان کرد: دکتر جمالی نژاد همه مراحل مدیریتی را با پشتوانه دانش، تلاش و تجربه خود طی کردند از این رو برای استان اصفهان آزمون و خطا نکردیم و فردی باتجربه و متخصص را بعنوان استاندار انتخاب کردیم.

وزیر کشور تاکید کرد: صریحاً اعلام می‌کنم تمامی پیشنهادات بررسی شد و اصلح‌ترین به دولت پیشنهاد شد و هیچ گونه دخالت وجود نداشت، برای اصفهان در میان تمامی پیشنهادات دکتر جمالی نژاد به عنوان رتبه اول در هیئت دولت به عنوان استاندار اصفهان انتخاب شد.

مؤمنی تاکید کرد: در مسئولیت قبلی شاهد تلاش‌های استاندار سابق اصفهان بودم و قطعاً این تلاش‌ها در میان مردم فراموش نخواهد شد.

وی گفت: استان اصفهان مهد علمای بزرگ است، از جمله ستون‌های قوام کشور است و از پیش انقلاب اصفهان قهرمان هیچ وقت از پای ننشسته است، در روزی ۳۷۰ شهید بر دستان مردمان این شهر تشییع شد و روزی برای استقبال از شهید مقاومت به میدان آمدند.

 وزیر کشور با بیان اینکه اصفهان برای اصفهان نیست بلکه برای همه ایران است، بیان داشت:  یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم این استان کم آبی است که ناشی از تصمیمات غلط بوده که موضوعات همچنین فرونشست و مشکلات دیگری را در پی خواهد داشت ، در دولت چهاردهم و قول خواهیم داد پیگیر موضوع آب اصفهان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه