English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛

افزایش تعاملات بین‌المللی اصفهان با چین

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سفر سه نفر از نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر به چین گامی مثبت در تقویت روابط بین‌المللی اصفهان به‌ویژه با شهرهای این کشور است.

افزایش تعاملات بین‌المللی اصفهان با چین
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد نورصالحی با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه اخیر کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: موضوع نخست در این جلسه به بررسی آخرین وضعیت کارکنان شهرداری اصفهان اختصاص داشت؛ در این راستا مدیرکل منابع انسانی شهرداری اصفهان حضور داشت و مباحثی پیرامون وضعیت نیروهای حجمی و تطبیق شرایط این نیروها مطرح شد.

وی افزود: بعضی گلایه‌مندی‌ها در این حوزه وجود داشت که به‌صورت مفصل در جلسه روز گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت، چراکه توجه به حوزه منابع انسانی و رفع چالش‌های مرتبط با آن از اولویت‌های اصلی شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، گزارش سفر سه نفر از نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر به چین ارائه شد؛ این سفر با هدف خواهرخواندگی شهر هانگژو و شرکت در اجلاس تجارت دیجیتال انجام شده بود.

نورصالحی این اقدام را گامی مثبت در تقویت روابط بین‌المللی اصفهان به‌ویژه با شهرهای چین دانست و گفت: پیش‌تر شهر «شیان» چین به‌عنوان خواهرخوانده اصفهان شناخته می‌شد و در حال حاضر «هانگژو» نیز به این فهرست افزوده شده است.

وی ادامه داد: هانگژو به‌عنوان یکی از شهرهای پیشروی چین در حوزه شهر هوشمند و تجارت دیجیتال شناخته می‌شود و گزارش ارائه شده از این سفر، حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این تعاملات بین‌المللی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات جلسه، کمک به احداث مساجد در شهر اصفهان بود که در این راستا یک مجموعه فرهنگی فعال و قوی تأیید و مقرر شد بررسی‌های بیشتر در جلسات آینده انجام و نهایی شود.

نورصالحی گفت: شورای اسلامی شهر با رویکردی جامع به بررسی مسائل مختلف شهر پرداخته و تلاش می‌کند تا با پیگیری‌های لازم، توسعه شهری در تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه