English

برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضوربیش از ۶۵۰ زوج در استان اصفهان

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضوربیش از ۶۵۰ زوج در استان اصفهان برگزار می‌گردد.

برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضوربیش از 650 زوج در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان( به غیر از دانشگاه‌های کاشان) با حضور بیش از ۶۵۰ زوج که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان ۱۴۰۲ ازدواج کرده‌اند، برگزار می‌گردد.

دبیر برگزاری این رویداد در این خصوص گفت: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان همواره در زمینه آشنایی، انتخاب همسر، خواستگاری اولیه و تلاش برای تشویق دانشجویان به ازدواج راهگشا و تسهیل‌گر بوده و این موضوع را در اولویت قرار داده است.

حجت الاسلام مصطفی قاسمی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ این است که در واقع به موضوع ازدواج در دوران دانشجویی بیشتر توجه شود و فرهنگ غلط و باور غلط ناموفق و ناپایدار بودن ازدواج دانشجویی را اصلاح کنیم و بگوییم که: اولا می‌شود در دوران دانشجویی هم ازدواج موفق کرد و ثانیا می‌شود با هزینه کم یک برنامه شاد و جشنی درخور را بپا داشت. 

وی گفت: در  راستای تبلیغ و ترویج ازدواج دانشجویی، مزدوجین از دانشگاه‌های محل تحصیل خود به صورت کاروان در اتوبوس‌های تزیین شده و گل زده به سمت محل برگزاری برنامه اصلی حرکت خواهند کرد  و ویژه برنامه‌هایی همچون حضور تعدادی از مزدوجین در گلستان شهدا و بستن عهد میثاق با شهدا  نیز در این رویداد پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: قبل از جشن اصلی نیز در هر دانشگاه، کارگاه‌هایی برای مزدوجین برگزار خواهد شد که از این قرار است: «چالش‌های پیش‌روی زوجین» (دانشگاه صنعتی اصفهان)، «اهمیت و جایگاه فرزندآوری و فرزندپروری» (دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان)، «بهبود کیفیت زندگی با رابطه صمیمی» (دانشگاه پیام نور)، «عوامل تحکیم خانواده و مهارت ارتباطی زوجین» (دانشگاه فنی و حرفه‌ای)، «سبک زندگی اسلامی» (دانشگاه هنر)، «رشد و پویایی در زندگی مشترک» (دانشگاه علوم پزشکی)، «ارتباط مؤثر زوجین» (دانشگاه اصفهان) و «بیا عاشقی را رعایت کنیم».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه