English

تابلوهای نامگذاری معابر شهدای مقاومت در اصفهان رونمایی شد

تابلوی معابری که اخیرا به نام شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و پل شهید اسماعیل هنیه نام‌گذاری شده است با حضور مسوولان و مردم رونمایی شد.

تابلوهای نامگذاری معابر شهدای مقاومت در اصفهان رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مراسم گرامیداشت یاد سردار شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، امروز با حضور خانواده این شهید بزرگوار در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

همزمان با این مراسم رونمایی از تابلوی معابری که اخیرا به نام شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان نام‌گذاری شده است، انجام شد.این مراسم در ارتباط زنده از محل رونمایی با صحن شورای اسلامی شهر اصفهان از میدان شهدای هسته‌ای و با حضور مسوولان شهری و خانواده شهدای محله پینارت برگزار شد.

محسن زمانی، مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان در این مراسم اظهار کرد: امروز شاهد نام‌گذاری بلوار شهید نیلفروشان هستیم و امیدواریم با این نام‌گذاری، راه و رسم شهادت را در نسل جدید بیش از پیش زنده و دین خود را در حد وسع خود به شهدا ادا کنیم.

محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: از شهروندان محله پینارت که در این نام‌گذاری حمایت ویژه‌ای از مدیریت شهری انجام دادند تشکر می‌کنیم. این اقدام با همکاری آنان به خوبی انجام شده است.

در ادامه نیز، در ارتباط زنده با محل، رونمایی از تابلوی بلوار شهید سید حسن نصرالله و پل شهید اسماعیل هنیه با حضور مسوولان و مردم برگزار شد.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی از تابلوی بلوار «شهید قدس سید حسن نصرالله» به دست محمدرضا آقادادی فرزند شهید مدافع حرم مهندس حسین آقادادی انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه