English

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خبر داد:

جمع آوری ۴ مدرسه کانکسی در شهرستان چادگان

مدیر آموزش‌وپرورش چادگان گفت: با کمک‌های دولتی و خیران مدرسه‌ساز ۴ مدرسه کانکسی در بخش چنارود جمع‌آوری و مدارس نوساز احداث شد.

جمع آوری ۴ مدرسه کانکسی در شهرستان چادگان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، فریبا نادی در خصوص افتتاح سه واحد آموزشی و ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: سالن ورزشی سردار شهید چادگانی پور در شهر چادگان در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زیر بنای یک هزار مترمربع با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریا از اعتبارات نوسازی استان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: دو مدرسه ۶ کلاسه در روستای مشهد کاوه و روستای فراموشجان به مساحت ۴ هزار مترمربع و با زیر بنای ۱۲۰۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نادی به کلاس‌های کانکسی اشاره کرد و بیان داشت: با کمک‌های دولتی و خیران مدرسه‌ساز ۴ مدرسه کانکسی در بخش چنارود جمع‌آوری و مدارس نوساز احداث شد.

مدیر آموزش‌وپرورش چادگان عنوان کرد: ۲۵ مدرس در این شهرستان تک معلمی هستند و ۳۸ کلاس چندپایه هستند.

نادی افزود: ۸ آموزشگاه در شهرستان نیز به بازسازی دارند و ۵ فضای آموزشی جدید هم نیاز منطقه است که انتظار داریم خیران در امر آموزش ما را یاری کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش چادگان به پروژه‌های در دست‌ساخت اشاره کرد و گفت: ۳ پروژه خیرساز در حال ساخت داریم و ۲ پروژه کلنگ‌زنی شده ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه