English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

شناسایی بیش از هزار و ۴۰ مددجوی نخبه در کمیته امداد استان اصفهان/ حمایت از ۴۹ نخبه ورزشی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۴۹ نخبه ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند.

شناسایی بیش از هزار و ۴۰ مددجوی نخبه در کمیته امداد استان اصفهان/ حمایت از ۴۹ نخبه ورزشی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدرضا مومی اردستانی در جمع خبرنگاران گفت:بیش از هزار و ۴۰ مددجوی نخبه در کمیته امداد استان اصفهان شناسایی شده و در حال خدمت رسانی به آنها هستیم.

وی بیان داشت:۴۹ نخبه ورزشی تحت حمایت این نهاد هستند که با ارائه خدمات مختلف تلاش داریم شاهد موفقیت آنها در مسابقات باشیم. 

این مقام مسئول تاکید کرد:استعداد یابی و استعداد سنجی خانوارهای تحت حمایت بویژه در سنین کودکی و نوجوانی، این امکان را فراهم می آورد تا بیش از پیش با استفاده از مشاوره های لازم به سمت شکوفایی استعدادهایشان سوق داده شوند.

وی اظهار داشت: درحال حاضر ۴۹ نخبه ورزشی تحت حمایت این نهاد هستند که با خدمات مختلف سعی در همراهی آنها تا کسب موفقیت درعرصه مسابقات استانی، ملی و بین المللی داریم. 

محمدرضا مومی اردستانی با بیان اینکه ورزش حرفه ای یکی از شاخصه های مهم در بین فرزندان خانوارهای تحت حمایت است، ادامه داد: نخبگان ورزشی کمیته امداد در زمینه های کیک بوکسینگ، فوتبال، کونگ فو، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، کشتی، ووشو، پرورش اندام و ... فعالیت دارند. 

مومن اردستانی افزود: ۹۲۵ مددجوی نخبه تحصیلی، ۳۲ نفر نخبه فرهنگی و هنری، ۱۳ نخبه علمی پژوهشی، ۲۳ نفر نخبه قرآنی و ۱۳ نفر نخبگان غیرمحصل نیز از خدمات و حمایت های مختلف فرهنگی، تحصیلی، اردویی، آموزشی و... این نهاد بهره مند می باشند. 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به رفع نیازهای فردی و خانوادگی نخبگان تحت حمایت کمیته امداد گفت: انشالله تا پایان سال جاری ۳ میلیارد تومان هزینه نخبگی و تسهیلات قرض الحسنه به این گروه از جامعه هدف تحت حمایت پرداخت خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه