English

توسعه همکاری های مخابرات منطقه اصفهان و شرکت نمایشگاه های استان

توسعه کمی و کیفی سرویس های ارتباطی و مخابراتی در محدوده نمایشگاه بین المللی استان اصفهان با همکاری همه جانبه طرفین در دستور کار قرار می گیرد.

توسعه همکاری های مخابرات منطقه اصفهان و شرکت نمایشگاه های استان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان و مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، دو طرف بر توسعه همکاری ها به منظور افزایش سرعت و بهبود کیفیت سرویس های ارتباطی و مخابراتی در محدوده نمایشگاه بین المللی استان اصفهان واقع در منطقه روشن دشت تاکید کردند.

در این دیدار که در محل جدید نمایشگاه های استان اصفهان برگزار گردید، آقایان قربانی و طحانیان به همراه معاونین خود، ضمن تشریح ظرفیت های شرکت مخابرات و شرکت نمایشگاه ها، بر افزایش سطح همکاری ها در راستای افزایش سرعت اینترنت برای غرفه ها و بازدیدکنندگان و همچنین ارائه سرویس های جدید تاکید و توافق کردند.

در این دیدار، احمدرضا طحانیان مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از شرکت مخابرات بابت اجرای فیبر نوری و برقراری سرویس اینترنت در محل جدید نمایشگاه ها تشکر کرد و توسعه سرویس های مخابراتی را درخواست نمود.

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان هم با اعلام آمادگی در این خصوص، ایجاد زیرساخت بی سیم در محدوده نمایشگاه و مشارکت در توسعه سرویس های ارزش افزوده را به عنوان زمینه های همکاری اعلام نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه