English

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی انجام شد؛

برگزاری مسابقات دانش‌آموزی چوگان در اصفهان

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری مسابقات دانش آموزی چوگان گرامیداشت هفته تربیت بدنی در اصفهان خبر داد.

برگزاری مسابقات دانش‌آموزی چوگان در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، فرهاد رضایی دراین‌خصوص اظهار داشت: به‌منظور ترویج ورزش باستانی چوگان و گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، مسابقات دانش‌آموزی چوگان در میدان سایت شماره یک خمینی‌شهر برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با استقبال علاقه‌مندان به ورزش چوگان همراه بود، سه تیم از مناطق مختلف استان اصفهان به رقابت پرداختند.

رضایی افزود: پس از رقابت‌های نفس‌گیر و مهیج، تیم تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با ترکیب علی اسدی، امیرحسین شیروانی، محمدطاها احمدی و رضا بدیحی موفق به کسب مقام اول شد.

وی اضافه کرد: تیم تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان با ترکیب علی رحیمی، محمدطاها نریمانی، حسین مطیعی مهر، سپهر محمدی و رضا بدیحی به جایگاه دوم بسنده کرد و تیم آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر با ترکیب امیرعلی باقری، مهرشاد طاهری، بهروز رئیسی‌فر و عرفان کوچکی سوم شد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی علاوه بر ترویج ورزش کهن چوگان در میان نسل جوان، به ارتقای سطح آمادگی جسمانی دانش‌آموزان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه کمک شایانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه