English

سرپرست شهرداری کاشان:

رویکرد مدیریت شهری بر مبنای آرامش، تعامل و وفاق خواهد بود

سرپرست شهرداری کاشان با تأکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد توأم با آرامش، تعامل و وفاق در مدیریت شهری گفت: باید به دنبال تقویت نگاه اخلاق مداری و مردم داری در این زمینه باشیم.

رویکرد مدیریت شهری بر مبنای آرامش، تعامل و وفاق خواهد بود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،ابوالفضل زارع در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست شهرداری کاشان، بر ادامه فعالیت مجموعه مدیریتی برای تداوم خدمت تأکید کرد و گفت: در فرصت باقی مانده تا پایان کار این دوره مدیریت شهری باید با برنامه ریزی دقیق و تقسیم امور، مسئولیت‎ها را به درستی انجام دهیم.

وی، تعامل با ادارات را یکی از رویکردهای جدی و ضروری شهرداری در این دوره دانست و گفت: باید این نگرش که مورد تأکید شورای اسلامی شهر است برای رفع مسائل و مشکلات شهروندان و خدمت رسانی شایسته تر در مدیریت شهری بیش از پیش تحقق یابد.

سرپرست شهرداری کاشان به پروژه‎های نیمه تمام شهرداری اشاره و عنوان کرد: باید با اولویت‎بندی و کار شبانه ‎روزی تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به پروژه های در حال اجرا به خصوص پروژه‎‌های در حال اتمام به کار بگیریم.

 زارع، چالش اصلی مدیریت شهری در مقطع کنونی را مباحث درآمدی دانست و افزود: با توجه به اینکه تا پایان سال تنها ۱۲۵ روز کاری فاصله داریم باید از فرصت‎های اندک باقی مانده برای تحقق درآمد پیش بینی شده و رفع معضلات مرتبط با آن نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی، اصلاح بودجه سال ۱۴۰۳ را یکی دیگر از موضوعات مهم مدیریت شهری خواند و عنوان کرد: علاوه بر آن، بودجه سال ۱۴۰۴ نیز باید هر چه سریع‎تر تدوین شود؛ بودجه ای که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وضعیت درآمدی شهروندان باید مبتنی بر نگاه واقع‎بینانه، عدالت محورانه و نیازسنجی صحیح برای تمام نقاط شهر تنظیم گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه