English

مدیر مخابرات منطقه اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی بازدید کرد

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه معاونین تجاری، شبکه از شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در این شهرک بازدید کردند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، اسماعیل قربانی در بازدید چند ساعته از شرکت های فعال در زمینه دیتا سنتر، ذخیره و پردازش داده ها، امنیت سایبری، هوش مصنوعی، هوشمندسازی و اینترنت اشیاء، ضمن اذعان موفقیت و دستاورهای خوب شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: بازدید امروز ما با هدف افزایش تعاملات و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور محور صورت گرفت و ما آمادگی عقد تفاهم نامه همکاری با شرکت هایی که قابلیت و توانایی پیشبرد پروژه‌های مخابراتی را داشته باشند را دارا هستیم.

 گفتنی است؛ این دیدار در راستای توسعه فعالیت های کارگروه دیجیتمای شرکت مخابرات ایران صورت گرفت و در آینده نزدیک منجر به افزایش همکاری های مخابرات اصفهان و شرکت های فناور محور حوزه ارتباطات خواهد شد.

‌لازم به ذکر است؛ شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ثروت از علم راه‌اندازی شده است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت اجرایی خود را از سال ۱۳۸۰ به طور جدی با راه‌اندازی اولین مرکز رشد در کشور و با هدف حمایت و هدایت شرکت‌های کوچک و نوپا دانش‌بنیانی که ایده‌های نوآورانه و فناورانه داشته و امکانات لازم جهت عملیاتی نمودن آن را ندارند، آغاز کرد و به عنوان حلقه‌ی واسط میان دولت، صنعت و دانشگاه به توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و نهایتا تبدیل علم به ثروت در کشور ایفای نقش کرده است. هم اکنون حدود ۷۴۳ شرکت فعال در این شهرک با بیش از ۹۵۰۰ نفر مشغول بکار، در حال فعالیت می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه