English

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان :

وسایل نقلیه رسوبی و توقیفی در پارکینگ‌ها تعیین‌تکلیف شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان بر ضرورت تعیین‌تکلیف وسایل نقلیه برای جلوگیری از رسوب در پارکینگ‌ها و تضییع حقوق افراد تاکید کرد.

 وسایل نقلیه رسوبی و توقیفی در پارکینگ‌ها تعیین‌تکلیف شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سید محمد موسویان در بیستمین جلسه کارگروه ساماندهی پارکینگ‌های وسایل نقلیه استان گفت: پیگیری تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی یکی از برنامه های مهم دستگاه قضائی و مجموعه‌ دادستانی است که همچنان با وجود برگزاری جلسات و مصوبات، در مقام اجرا رضایت بخش نیست و همچنان وسایل نقلیه زیادی تعیین تکلیف نشده‌اند.

وی ادامه داد: اموال مردم در پارکینگ‌ها، نزد ما امانت است و باید با سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف آن‌ها و ساماندهی پارکینگ‌ها در جهت صیانت از اموال مردم گام برداریم.

دادستان عمومی وانقلاب اصفهان افزود: چنانچه وسیله نقلیه در پارکینگ ها توقیف باشد دستگاه متولی موظف است این موضوع را به دبیرخانه حقوق عامه دادستانی اعلام تا موضوع خارج از نوبت و به صورت ویژه از مرجع قضایی توقیف کننده پیگیری و تعیین تکلیف شود.

موسویان از بنیاد تعاون ناجا نیز خواست با برگزاری جلسات توجیهی و اقناع سازی و ارایه طرح های تشویقی به پارکینگ داران وسایل نقلیه توقیفی، آنان به همکاری بیشتر با دستگاه های متولی ترغیب شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه