English

امام جمعه آران و بیدگل:

خدمت به کارگران بهترین عبادت هاست

امام جمعه آران و بیدگل گفت: کسانی همچون کارگران که بار اصلی پیشرفت جامعه بر دوش آن‌هاست شایسته تکریم هستند و خدمت به آنان بهترین نوع عبادت است.

خدمت به کارگران بهترین عبادت هاست
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در دیدار با روسای سازمان تامین اجتماعی، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، کانون کارگران بازنشسته با بیان این که خدمت به خلق عبادتی مهم است تصریح کرد: کسانی همچون کارگران که بار اصلی پیشرفت جامعه بر دوش آن‌هاست شایسته تکریم هستند و خدمت به آنان بهترین عبادت است، بنابراین باید به کسانی که در حوزه خدمت به جامعه کارگری فعالیت می‌کنند، تبریک گفت. 

وی با بیان این که فلسفه حضور و فعالیت مسئولان گره‌گشایی از مردم است خاطرنشان کرد: آسیب‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آن‌ها تلاش کرد، ولی رفع این مشکلات نیازمند تلاشی جمعی و هماهنگ است. 

فرهنگ گفت: ارتباط مستمر مسئولان و برگزاری جلسات دوره‌ای می‌تواند اقدامی موثر برای ارتقای سطح هماهنگی ادارات و مسئولان باشد. 

امام جمعه آران و بیدگل عنوان کرد: باید درخواست های مردم را شنید حتی اگر سخنان آنان توام با عصبانیت و توهین باشد. 

در ابتدای این دیدار محمدرضا معماری، رئیس تامین اجتماعی شعبه آران و بیدگل با اشاره به این که مستمری و پرداختی‌های تامین اجتماعی حق کارگران و بیمه‌پردازان است عنوان کرد: بیمه می‌تواند تضمینی برای آینده کارگران و مایه امید به آینده باشد. 

وی اضافه کرد: تامین اجتماعی و هر آن چه در اختیار دارد، حاصل زحمات کارگران است و باید در صرف آن نهایت دقت را به خرج داد. 

معماری تصریح کرد: برای رفاه بیشتر بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات سازمان به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود. 

فعالیت کارگران اتباع در کارگاه‌های تحت پوشش تامین اجتماعی، مشاغل سخت و زیان‌آور و تعارض منافع نهفته در آن و واقعی شدن دستمزدهای بیمه‌پردازی از جمله موضوعاتی بود که معماری در سخنان وی به آن اشاره کرد. 

در این دیدار سید محمد زواره، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسن توحیدیان، رئیس کانون کارگران بازنشسته آران و بیدگل از فعالیت‌های اداره کار و کانون کارگران بازنشسته شهرستان گزارشی ارائه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه