English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

اعزام ۴۰۰ نفر از دختران طرح یاس به اردوی مشهد مقدس

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از اعزام ۴۰۰ نفر از دختران طرح یاس به اردوی مشهد مقدس خبرداد.

اعزام ۴۰۰ نفر از دختران طرح یاس به اردوی مشهد مقدس
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا مومی اردستانی اظهار داشت: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای مددجویان یکی از برنامه های این نهاد است که با هدف کسب تجربه و مهارت در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی و همچنین رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و گروهی و تقویت روحیه نشاط و شادابی خانواده های تحت حمایت اجرا می شود.

وی با اشاره به آموزش دختران بین ۲۰ تا ۴۰ سال تحت حمایت در طرح یاس، ادامه داد: ۴۰۰ نفر از دختران آموزش دیده در طرح یاس ۴ آبان به مدت ۵روز به اردوی آموزشی، زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند. 

محمدرضا مومی اردستانی با تاکید به اینکه در این طرح با ارائه آموزش های اجتماع محور، فرد توان انجام کار مشارکتی و ارتقای عزت نفس را کسب می کند، افزود: در طرح یاس دختران مددجو از موضوعات آموزشی شامل کمک های اولیه، امداد و نجات، کارآفرینی، مشاوره، مهارت های زندگی، مهارت های ده گانه، آسیب های اجتماعی و... با همکاری جمعیت هلال احمر بهره مند می شوند.   

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه دختران طرح یاس بعد از گذراندن دوره آموزشی ثبت سامانه می شوند و بعد از قبولی در آزمون برای آنها گواهینامه صادر می شود، گفت: پس از پایان دوره، دختران حائز رتبه برتر، به عنوان امدادیار خانه هلال در مناطق کم برخوردار با جمعیت داوطلبان آن سازمان همکاری می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه