English

استاندار اصفهان:

اجازه نمی‌دهیم قطار پرسرعت حرکت‌های عمرانی در اصفهان کُند شود

استاندار اصفهان گفت: انتظار من از معاونین این است که صرفاً به کار بیاندیشند و اجازه نمی‌دهیم قطار پر سرعت عمرانی که در استان شکل گرفته کُند شود.

اجازه نمی‌دهیم قطار پرسرعت حرکت‌های عمرانی در اصفهان کُند شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی جمالی‌نژاد در آئین تکریم و معارفه معاونین و مدیرکل حراست استانداری اصفهان گفت:تلاش ما ایجاد وفاق در راستای حل مشکلات چندین ساله اصفهان است، اکنون می‌دانیم که فرصت آزمون و خطا نداریم.

وی ضمن قدردانی از استاندار سابق اصفهان از وی به عنوان استانداری لایق و سخت‌کوش نام برد و گفت: در مدتی که در وزارت کشور فعالیت کردم، می‌دیدم که دکتر مرتضوی با دلسوزی کارها را به پیش می‌برند از این رو تقدیر ویژه از این مدیر دلسوز و توانمند دارم.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: خدمت در دولت شهید رئیسی ارزش خاصی داشت زیرا این دولت با شعار دولت مردمی سعی در رفع مشکلات آحاد مردم داشت و رفع بحران‌های نقاط محروم و کم برخوردار را در اولویت خود قرار داده بود.

استاندار اصفهان اظهار کرد: همچنین از حُسن اعتماد دولت چهاردهم نیز سپاسگزار هستم، در سالهای خدمتی که پشت سر گذاشتم، «وفاق» همیشه دغدغه نخست من بوده است و همواره مشاهده کردم که نبود وفاق و همدلی چه خسارت‌هایی را برای مردم به جای می‌گذارد.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه استان اصفهان در سه دوره پایتخت کشور بوده و زیرساخت‌های تمدنی این استان زبانزد است، عنوان کرد: این استان ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد و دارای میراث ملموس و ناملموس بسیاری است و تمام گونه‌های گردشگری را می‌توان در این استان مشاهده کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: ظرفیت‌های عظیم صنعتی از فولاد تا فرش ماشینی و بنگاه‌های اقتصادی همه از استعداد و توانمندی‌های بی‌شمار اصفهان هستند از طرفی در تلاش هستیم این استان بعنوان کریدور علم و فناوری کشور معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم همه ظرفیت‌های ارزشمند اما چالش‌ها و نقاط ضعف‌های بسیاری وجود دارد که باعث اَبَر چالش‌های استان شده است.

استاندار اصفهان افزود: بایستی بپذیریم که همدلی و همراهی میان مدیران و مسئولان استان کم بوده زیرا اگر وفاق وجود داشت می‌توانستیم مشکلات را رفع کنیم.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه انتصاب معاونین استانداری نشانه‌ای از وفاق است، بیان کرد: اکنون تصمیم‌سازان و مؤثرین استان فرصتی دارند تا وفاق را بصورت همگانی تمرین و با سلایق مختلف تا پای جان برای اصفهان عزیز تلاش کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: تلاش ما ایجاد وفاق در راستای حل مشکلات چندین ساله اصفهان است، اکنون می‌دانیم که فرصت آزمون و خطا نداریم و بایستی مجرب‌ترین افراد را انتخاب و دعوت به همکاری و همراهی کنیم.

مهدی جمالی نژاد در خصوص تفکیک معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به دو معاونت (سیاسی، اجتماعی و امنیتی، انتظامی) گفت: این معاونت فضای گسترده‌ای از وظایف امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شد، از این رو در سطح ملی تفکیک این معاونت برای چندین استان مطرح شد و برای ۹ استان به تصویب رسید.

وی ادامه داد:خرسند هستیم که استان اصفهان بعنوان نخستین استان در میان استان‌های مرکزی کشور توانست این دو معاونت را تفکیک کند تا به صورت ویژه به مسائل اساسی استان بپردازیم.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: در آسیب‌های اجتماعی بایستی وقت ویژه‌ای گذاشته شود و نیازمند بازخوانی، بازاندیشی و تصمیمات جدید هستیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: مردم ما از حرف‌های سیاسی رنجور و خسته هستند در این شرایط فقط کار و تلاش می‌خواهند تا مشکلات رفع شود.

جمالی نژاد در پایان اضافه کرد: یقیناً گذشتگان تمام تلاش خود را کرد‌ه‌اند و الان بایستی تلاش‌ها دو چندان شود تا مسیر توسعه استان هموار شود.

گفتنی است در این آیین از تلاش‌های معاون سابق هماهنگی امور عمرانی، معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل سابق حراست استانداری قدردانی و دکتر علیرضا قاری قرآن بعنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، دکتر ایوب درویشی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی، آقای اکبر صالحی بعنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی و آقای حسن سلیمی بعنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه