English

جزئیات برنامه های تشییع و وداع با شهدای حادثه تروریستی تفتان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مراسم تشییع و وداع با شهدای امنیت که در حادثه تروریستی گوهرکوه به درجه والای شهادت نائل شدند روز سه شنبه مورخه ۸ آبان ماه برگزار می گردد.

جزئیات برنامه های تشییع و وداع با شهدای حادثه تروریستی تفتان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ مسعود طریفی ضمن عرض تبریک و تسلیت به شهادت رسیدن فرزندان وطن به مردم شهید پرور استان اصفهان و خانواده این عزیزان که در منطقه عملیاتی «گوهرکوه» شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان به دست تروریست‌های کوردل به صورت ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند، اظهار کرد: مراسم تشییع فرزندان وطن روز سه شنبه مورخه ۸ آبان ماه رأس ساعت ۷ صبح در ستاد استان اصفهان برگزار می‌گردد.

وی افزود: مراسم وداع با این عزیزان نیز روز دوشنبه مورخه ۷ آبان ماه بعداز نماز مغرب و عشاء در شهرستان‌های دهاقان مسجد فاطمه الزهرا، خمینی شهر امامزاده سید ابراهیم و برخوار بیت الزهرای دولت آباد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پیکر مطهر و پاک فرزندان وطن روز سه شنبه بعد از تشییع در ستاد استان اصفهان به زادگاهشان منتقل و مراسم وداع و خاکسپاری ساعت ۹ و ۳۰ شروع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تروریست‌های کوردل که بزدلانه و ناجوانمردانه فرزندان ما را به شهادت رساندند بدانند انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت و آنان را از اقدامات خبیثانه ای که انجام می‌دهند پشیمان خواهیم کرد.

گفتنی است هرگونه اخبار تکمیلی و تغییر در برنامه‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه