English

مدیر منطقه ۷ اصفهان خبرداد؛

باغ فدک تا پایان امسال پذیرش مسافر برای اسکان و اقامات موقت ندارد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: به دلیل سردی هوا و کاهش ورود مسافران به این کلان‌شهر، باغ فدک تا پایان امسال میزبان مسافران برای اسکان و اقامات موقت نخواهد بود.

باغ فدک تا پایان امسال پذیرش مسافر برای اسکان و اقامات موقت ندارد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: بهار و تابستان سال جاری همچون سال‌های گذشته، باغ فدک میزبان تعداد قابل توجهی مسافر نوروزی از شهرهای مختلف کشور بود.

وی افزود: با تصویب کمیته عالی فدک و تبدیل باغ فدک به کمپ دائمی سفر در شهر اصفهان، این مجموعه علاوه بر نوروز، در تابستان نیز میزبان گردشگران و مسافران است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: با توجه به استقبال مسافران در تعطیلات تابستان به‌ویژه در شهریور، مجموعه باغ فدک هر شب میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگرانی بود که قصد برپا کردن چادر و اسکان موقت در شهر اصفهان را داشتند.

سلطان‌آقایی با اشاره به ورود توده هوایی سرد به این کلان‌شهر گفت: به‌دلیل سردی هوا و کاهش ورود مسافران به اصفهان باغ فدک تا پایان سال جاری میزبان مسافران برای اسکان و اقامات موقت نخواهد بود.

مدیر منطقه ۷ اصفهان گفت: با همت ستودنی مدیران و مسئولان شهری، باغ فدک حق میزبانی را بدون حاشیه و هرگونه حادثه‌ای در نوروز و تابستان ادا کرد که امیدواریم مسافران برای اسکان بهتر و اقامت مطلوب در ماه‌های سرد سال، به هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای سطح شهر مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه