English

محمد اسلامی در پاسخ به موج؛

۵۰۰ هزار واحد از ۹۰۰ هزار واحد مسکن ملی مسکن مهر است

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر از ۹۰۰ هزار مسکن ملی ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر و ۴۰۰ هزار واحد اقدام ملی است که تاکنون ۱۴۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل شده است.

500 هزار واحد از 900 هزار واحد مسکن ملی مسکن مهر است

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه امضای تفاهمنامه با وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره جزئیات برنامه ۹۰۰ هزار واحد مسکونی گفت: این برنامه در دو بخش مسکن اقدام ملی ۴۰۰ هزار واحدی و ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر تعریف شده است.

محمد اسلامی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۰ واحد مسکن مهر تحویل شده است، افزود: ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر در شرایط کنون آماده تحویل است و در حال انجام تشریفات است و ۸۰ هزار واحد مسکن مهر ما طرف قرارداد نیستیم و مربوط به تعاونی های مسکن است که پرونده آن در دستگاه قضایی در حال پیگیری است، مابقی واحدهای مسکن مهر نیز تا پایان امسال تحویل خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه ۴۰۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی نیز ثبت نام آنها هم اکنون در حال انجام است، تصریح کرد: در قالب تفاهمنامه جدید در استان های که پیش از این معلمان ثبت نام انجام داده اند اگر ظرفیت پیش بینی شده کافی باشد و سقف تعداد پر شود دیگر نیازی به تعریف پروژه طبق قرار جدید نخواهد بود، اما اگر تقاضا بیشتر باشد ظرفیت ۴۰۰ هزار واحد در استان ها بیشتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه