English

از سوی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور انجام شد؛

ارسال تقاضای واردات بیش از ۱۲.۵ میلیون تن نهاده های دامی به وزارت صمت

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران (آوندا) گفت: شرکت هایی که تقاضای واردات نهاده های دام و طیور داشتند از سوی اتحادیه به وزارت صمت برای دریافت ارز معرفی شدند.

ارسال تقاضای واردات بیش از 12.5 میلیون تن نهاده های دامی به وزارت صمت

کورش سیامک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با اعلام این مطلب اظهارداشت:از تاریخ 1398/06/05 لغایت 1398/09/30 متقاضیان واردات  12.5 میلیون تن نهاده های دام و طیور پس از ثبت سفارش با مراجعه به اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران و تکمیل و بررسی مدارک برای دریافت ارز به وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند.

وی درباره سهم واردات هر یک از نهاده های دام و طیور(جو، ذرت و کنجاله) از مجموع تقاضای واردات 12.5 میلیون تنی واردات، خاطرنشان کرد: سهم جو از مجموع ثبت سفارش برای واردات بیش از 5 میلیون و 103 هزار تن، سهم ذرت بیش از 6 میلیون و 878 هزار تن و سهم کنجاله سویا 623 هزار و 147 تن است.

سیامک با اشاره به تاثیر تحریم های اعمال شده علیه ایران در واردات نهاده های دام و طیور تصریح کرد:تبعات تحریم ها و بالابودن ریسک تجارت با ایران در چنین شرایطی نرخ واردات نهاده های دام و طیور را برای ما بین دو تا پنج درصد گرانتر تمام می کند که لازم است به این قیمت ها، هزینه جابجایی ارز را نیز اضافه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه