English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

تقویت مسئولیت اجتماعی ایران زمین در نگاه مشتری

گسترش خدمات بانکداری الکترونیک ایران زمین در دوران شیوع کرونا و امیکرون باعث شده تا با ارائه خدمات‌ الکترونیکی، حضور مشتریان در شعب را به حداقل برساند

تقویت مسئولیت اجتماعی ایران زمین در نگاه مشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با جهش و سویه های جدید کرونا لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ ها بیش ‌از پیش احساس شد و بانک ها برآن شدند با ارائه خدمات‌ الکترونیکی، حضور مشتریان در شعب را به حداقل برسانند تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

براین اساس گسترش خدمات بانکداری الکترونیک در دوران شیوع کرونا و امیکرون باعث شد تا بانک ها از این فرصت استفاده کنند و اقدامات ارزشمندی در این حوزه انجام دهند تا حتی بعد از گذراندن این دوران هم استفاده از خدمات بانکی بر بستر الکترونیک در کشورمان رواج پیدا کند.

با توجه به اینکه مسئولیت اجتماعی بانک های کشور در نگاه مشتری از اهمیت ویژ های برخوردار است و 87 درصد از ایرانی ها مایل به مشارکت مالی با بانک هایی هستند که از مسائل اجتماعی آنها حمایت و دفاع می کند بانک ایران زمین برآن شد تا در دوران شیوع کرونا و امیکرون با آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و به روزرسانی لحظه ای آن و همچنین ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال، اقدامات مؤثری را انجام دهد تا تردد مشتریان به شعب بانکی را کاهش دهد و مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بانکی بی نیاز کند تا از این طریق رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات بانکی را جلب کنند.

براین اساس مشتریان با استفاده از اینترنت بانک ایران زمین می‌توانند خدماتی از جمله خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک و بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند.

دستگاه‌های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه‌های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی‌نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

در این بانک همچنین تلاش می‌شود با تحلیل رفتار مشتری و آگاهی از نیاز‌های او خدمات مورد نیاز مشتری همراه با ارزش افزوده قابل قبول عرضه شود.

حمایت از پویش سهم من برای تالاب، حمایت از پویش من هم یک جنگلبانم، پویش محیط‌ زیستی آلرژی به مصرف انرژی، پویش محیط‌ زیستی بلوط ایران‌ زمین، کمپین محیط ‌زیستی «یک قطره کمتر»، کمپین محیط ‌زیستی «همین یک زمین» و همچنین برگزاری پویش پیشگیری از کرونا تنها بخش کوچکی از مسئولیت های اجتماعی بانک ایران زمین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه