English

یک منبع آگاه خبر داد؛

بازداشت نایب رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط با «کینگ مانی»

یک منبع آگاه از بازداشت نایب رییس فدراسیون فوتبال توسط وزارت اطلاعات در خصوص پرونده کلاهبرداری رمزارز کینگ مانی خبر داد.

بازداشت نایب رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط با «کینگ مانی»
به گزارش خبرگزاری موج

 ، یک منبع آگاه گفت: در ادامه برخورد با متهمان پرونده کثیرالشاکی رمز ارز کینگ مانی ، نایب رییس فدراسیون فوتبال نیز امروز بازداشت و روانه زندان شد.

وی افزود: پیش از این آقای «ف.ق» متهم ردیف اول و همسر نایب رییس فدراسیون فوتبال در این پرونده کلاهبرداری نیز بازداشت و با قرار وثیقه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی روانه زندان شده است.

این منبع آگاه با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از مالباختگان در این پرونده کلاهبرداری ثبت شکایت کرده‌اند، تصریح کرد: پرونده رمز‌ارز کینگ مانی بزرگ‌ترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال است و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده و مطالبات شاکیان در حال رسیدگی کارشناسی است.

بیشتر بخوانید:

کینگ مانی همچنان قربانی می گیرد!؟ دلایل تاخیر در رسیدگی به تخلفات رمز ارزها چیست؟

 

وی درباره نحوه این کلاهبرداری گفت: این کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای شناخته‌شده در سطح کشور و در قالب رمزارز کینگ مانی صورت گرفته است.

این منبع آگاه گفت: گردانندگان رمزارز کینگ مانی با ایجاد نوسانات قیمتی بصورت ساختگی و غیرواقعی، اشتیاق و رغبت مضاعفی در اعضای شرکت بازاریابی برای سرمایه‌گذاری بیشتر بوجود آوردند تا آنجا که قیمت هر واحد کینگ‌مانی در چند ماه بصورت غیر واقعی و تنها در شبکه از ۴ یورو به چندین هزار یورو افزایش یافت.

وی تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده ا‌دامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه