English

لذت بانکداری نوین را با نئوبانک ایران زمین تجربه کنید

بانک ایران زمین به منظور تحقق هدف بانکداری دیجیتال، با درک ضرورت این خدمات و آسوده کردن هرچه بیشتر مشتریان نئوبانک فراز ایران زمین را به مشتریان عرضه کرده است.

لذت بانکداری نوین را با نئوبانک ایران زمین تجربه کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با فراگیر شدن اینترنت و راه یافتن آن به تلفن های همراه، تمام متغیرهای بانکداری در سراسر جهان از جمله ایران تغییر یافت. در وهله اول بانکداری الکترونیکی پا به عرصه‌ گذاشت اما در پی تغییرات گسترده در حوزه فناوری و دیجیتال، موج امکاناتی که اینترنت به نظام بانکداری افزود به بانکداری الکترونیک محدود نشد و کمی بعد  نئوبانک  ظهور کرد.

نئوبانک از سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار در انگلیس متولد شد و در ایران نیز با تصویب آیین‌نامه تأسیس و فعالیت بانک‌های مجازی به این فناوری راه یافت.

نئوبانک نوعی بانک دیجیتالی است که توسط استارت‌ آپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی‌ مالی راه اندازی می‌شود، هیچ شعبه فیزیکی ندارد، کاملاً آنلاین بوده و تنها راه ارتباطی با آن گوشی شما است. در واقع نئوبانک یک خدمت نیست؛ یک محصول است که در آینده‌ی مالی کاربران نقشی تعیین کننده دارد.

با ظهور نئوبانک در ایران، بانک ایران زمین به منظور تحقق هدف بانکداری دیجیتال، با درک ضرورت این خدمات و آسوده کردن هرچه بیشتر مشتریان و ارائه زیر ساخت های مورد نیاز، نئوبانک ایران زمین را در قالب نئوبانک فراز ایران زمین به مشتریان عرضه کرد.

بانک ایران زمین

در واقع نئو بانک یک بانک مجازی و کاملا آنلاین است و از طریق برنامه‌های تلفن همراه تجربه کاملی از یک بانکداری دیجیتال را برای مشتریان فراهم می‌کند.

در حقیقت بانک ایران زمین با پیشی از رقبای داخلی، با راه‌اندازی نخستین نئوبانک ایرانی با نام “فراز” صنعت بانکداری کشور را متحول ساخت.

نئوبانک‌ فراز ایران‌ زمین سعی دارد خدمات و نیازهای بانکی از قبیل: احراز هویت، افتتاح حساب، گرفتن وام، پرداخت اقساط وام، نقل و انتقال پول، مدیریت مالی حساب‌ها و… را در اسرع وقت و کاملا ارزان، امن و بدون مراجعه حضوری به شعب، بر روی پلتفرم گوشی‌های همراه به مشتریان عرضه کند.

ویژگی برتر نئوبانک به نسبت بانک های سنتی

افتتاح حساب آسان و سریع: نئو بانک‌ها کاملاً دیجیتالی هستند و کاربران می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها و طی کردن پروسه‌های طولانی، حساب کاربری ایجاد کنند.

رابط کاربری مناسب: نئوبانک‌ها مشتری مدار هستند و خدمات شخصی یا سفارشی‌تری ارائه می‌دهند.

هزینه‌های پایین‌تر: نئو بانک‌ها به دلیل نداشتن زیرساخت فیزیکی، تعمیر و نگهداری شعب فیزیکی و دستگاه‌های خودپرداز، هزینه‌های پایین‌تری دارند و از جهت خدمات اولیه و اغلب خدمات خود را بدون هزینه یا با هزینه بسیار کمتری ارائه می‌دهند.

با توجه به اینکه نئوبانک ها مشتری مدار هستند و خدمات شخصی یا سفارشی‌تری نسبت به بانک های سنتی ارائه می دهند اگر مشتریان تاکنون نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام نکرده اند همین حالا می توانند نسخه به روز نرم افزار همراه بانک و نئو بانک فراز ایران زمین Faraz Native را از طریق اپلیکیشن ها و سایت های قانونی دانلود و از ویژگی های متعدد آن استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه