English

آشنایی با نئوبانک ایران زمین/ مزیت های بی شمار نئوبانک ها نسبت به بانک های سنتی

نئوبانک که در لغت به معنای "بانک جدید" است و ریشه آن به ادبیات یونان باز می گردد یک بانک مجازی و کاملا آنلاین و بدون شعبه فیزیکی است که تمامی شهروندان با استفاده از گوشی‌های هوشمند به‌صورت آنلاین می‌توانند تمام سرویس‌های بانکی را دریافت کنند.

آشنایی با نئوبانک ایران زمین/ مزیت های بی شمار نئوبانک ها نسبت به بانک های سنتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، روزگار انتظار برای فرا رسیدن نوبت بانکی، گفت‌وگو با گیشه‌دار خسته بانک، پر کردن فرم کاغذی با خودکار به نخ بسته شده و تجربه‌های تلخ و مرارت‌بار ساعت‌ها حضور در شعب بانک‌ها به پایان رسیده است.

امروزه با بروز اینترنت و سراسری شدن آن در سراسر جهان، سیستم بانکداری کشور نیز دچار تغییر و تحولات گسترده شد و تمام امور بانکی تنها با یک کلیک در گوشی همراه انجام می شود.

این روزها نئوبانک بسیاری از رقبای کهنه‌کار خود را در جهان کنار زده و در حال آفرینش تجربه‌ جدیدی برای نسل جدید مشتریان بانکی است.

نئوبانک که در لغت به معنای "بانک جدید" است و ریشه آن به ادبیات یونان باز می گردد یک بانک مجازی و کاملا آنلاین و بدون شعبه فیزیکی است که تمامی شهروندان با استفاده از گوشی‌های هوشمند به‌صورت آنلاین می‌توانند تمام سرویس‌های بانکی را دریافت کنند.

 

همه چیز درباره نئوبانک ایران زمین

بانک ایران زمین که سال ها حسن نیت خود را به مشتریان ثابت کرده و همواره سردمدار تغییر و تحولات بوده و با تکنولوژی جدید خود را به روز کرده، با هدف جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان از اردیبهشت ماه سال جاری نسخه اولیه نئوبانک «فردا» را در اختیار کاربران قرار داد.

در ادامه بانک ایران زمین با راه‌اندازی نخستین نئوبانک ایرانی با نام “فراز” صنعت بانکداری کشور را متحول ساخت. در واقع نئوبانک‌ فراز ایران‌ زمین سعی دارد خدمات و نیازهای بانکی از قبیل: احراز هویت، افتتاح حساب، گرفتن وام، پرداخت اقساط وام، نقل و انتقال پول، مدیریت مالی حساب‌ها و… را در اسرع وقت و کاملا ارزان، امن و بدون مراجعه حضوری به شعب، بر روی پلتفرم گوشی‌های همراه به مشتریان عرضه کند.

 

ویژگی و خدمات نئوبانک ایران زمین

افتتاح حساب آسان و سریع، رابط کاربری مناسب و هزینه های پایین تر ویژگی برتر نئوبانک به نسبت بانک های سنتی به حساب می آید.

گفتنی است، فناوری نئوبانک یک ابزار دیجیتالی است که به کمک آن و یک سیستم عامل مرکزی می‌توان بسیاری از امورات مالی را به راحتی و با چند کلیک انجام داد.

افتتاح حساب بانکی آنلاین، برداشت و انتقال وجه، برداشت و انتقال وجه بین الملل و صدور انواع کارت های بانکی از انواع خدمات نئوبانک ها به حساب می آید.

 

در حقیقت نئوبانک‌ها به سیستم بانکداری کشور پیوست تا خلاءهای موجود در بانکداری سنتی را از میان ببرد؛ از این رو لازم است تا پیش از هر چیز نئوبانک ها هر آن‌چه شعبه‌های فیزیکی بانک‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دادند را بر بستر یک پلتفرم نرم‌افزاری آنلاین بر روی گوشی‌های تلفن همراه به‌صورت یکپارچه فراهم کنند.

مشتریانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب در نئوبانک ایران زمین اقدام نکرده اند همین حالا می توانند نسخه به روز نرم افزار همراه بانک فراز را از طریق اپلیکیشن ها و سایت های قانونی دانلود و از ویژگی های متعدد آن استفاده نمایند.

اکنون با گذشت ۱۵ سال از ورود نئوبانک به نظام بانکی دنیا زمان آن رسیده که بانک‌های ایران نیز به دنیای دیجیتال وارد شوند، اقدامی که بانک ایران زمین موفق در آن ظاهر شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه