English

همه چیز درخصوص نئوبانک ایران زمین

نئوبانک ایران زمین نوعی بانک دیجیتالی است که هیچ شعبه فیزیکی ندارد، کاملاً آنلاین بوده و تنها راه ارتباطی با آن گوشی شما است.

همه چیز درخصوص نئوبانک ایران زمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در چند سال اخیر و با پیشرفت تکنولوژی در سراسر جهان دیگر روزگار انتظار برای فرا رسیدن نوبت بانکی و صف های شلوغ به پایان رسیده است. در واقع با فراگیر شدن اینترنت و راه یافتن آن به تلفن های همراه، تمام متغیرهای بانکداری در سراسر جهان از جمله ایران تغییر یافت.

امروزه به لطف اینترنت پر سرعت و گوشی های هوشمند، سیستم بانکداری در سراسر جهان از جمله ایران تغییر کرده است و در هر جای کشور و در 24 ساعته شبانه روز می توانیم تمام امور بانکی خود را در یک مدت زمان کوتاه و از طریق گوشی همراه انجام دهیم.

اما جدا از بانکداری دیجیتال و تغییر سبک زندگی مردم، نئوبانک ها، سیستم بانکداری را دچار تحولی گسترده کرد.

از نئوبانک چه می دانید؟

نئوبانک نوعی بانک دیجیتالی است که توسط استارت‌ آپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی‌ مالی راه اندازی می‌شود، هیچ شعبه فیزیکی ندارد، کاملاً آنلاین بوده و تنها راه ارتباطی با آن گوشی شما است.

پس از ظهور نئوبانک از سال ۲۰۱۵ در انگلیس، به تدریج نئوبانک در ایران نیز راه یافت و بانک ایران زمین به منظور تحقق هدف بانکداری دیجیتال، با درک ضرورت این خدمات و آسوده کردن هرچه بیشتر مشتریان و ارائه زیر ساخت های مورد نیاز، نئوبانک ایران زمین را در قالب نئوبانک فراز ایران زمین به مشتریان عرضه کرد.

در حقیقت بانک ایران زمین با هدف جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان از اردیبهشت ماه سال جاری نسخه اولیه نئوبانک «فردا» را در اختیار کاربران قرار داد.

فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با اشاره به تفاوت‌های نئوبانک فردا با سایر نئوبانک‌های کشور گفت: نمی‌خواهیم فقط یک اینترنت یا موبایل بانک باشیم و می‌خواهیم سرویس‌‌های ترکیبی به کاربران ارائه دهیم. هدف ما خدمات سفارشی و شخصی‌سازی شده برای کاربران صنایع مختلف است.

در واقع نئوبانک‌ها به سیستم بانکداری کشور پیوست تا خلاءهای موجود در بانکداری سنتی را از میان ببرد؛ از این رو لازم است تا پیش از هر چیز نئوبانک ها هر آن‌چه شعبه‌های فیزیکی بانک‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دادند را بر بستر یک پلتفرم نرم‌افزاری آنلاین بر روی گوشی‌های تلفن همراه به‌صورت یکپارچه فراهم کنند.

گفتنی است، نئوبانک‌ فراز ایران‌ زمین سعی دارد خدمات و نیازهای بانکی از قبیل: احراز هویت، افتتاح حساب، گرفتن وام، پرداخت اقساط وام، نقل و انتقال پول، مدیریت مالی حساب‌ها و… را در اسرع وقت و کاملا ارزان، امن و بدون مراجعه حضوری به شعب، بر روی پلتفرم گوشی‌های همراه به مشتریان عرضه کند. پس مشتریانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب در نئوبانک ایران زمین اقدام نکرده اند برای استفاده از این تجربه دلچسب همین حالا می توانند نسخه به روز نرم افزار همراه بانک فراز را از طریق اپلیکیشن ها و سایت های قانونی دانلود و از ویژگی های متعدد آن استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه