English

مشتریان بانکی از نئوبانک ایران زمین چه می دانند؟

بانک ایران زمین در پی پیشرفت تکنولوژی و اتصال کاربرای بانکی به شبکه پرسرعت اینترنت، با راه‌اندازی نخستین نئوبانک ایرانی با نام “فراز” صنعت بانکداری کشور را متحول ساخت.

مشتریان بانکی از نئوبانک ایران زمین چه می دانند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سیستم بانکداری در سراسر جهان با اتصال به شبکه پر سرعت اینترنت دچار تغییرات گسترده ای شد. در واقع این روزها شعب بانکی کشور دیگر شاهد صف های خسته کننده گذشته نیست و باجه های بانکی در آرامشی مثال زدنی مشغول فعالیت هستند.

با اتصال گوشی های همراه هوشمند به شبکه اینترنت، عنوان بانکداری دیجیتال بر سر زبان ها افتاد و دیگر نیازی نبود برای اقداماتی از قبیل انتقال وجه و پرداخت قبوض خدماتی به شعب بانکی مراجعه شود اما سیستم بانکداری از زمانی دچار تغییرات گسترده و مشهود شد که نئوبانک ها شروع به فعالیت کردند.

در واقع پس از ظهور نئو بانک‌ ها در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار در انگلیس، به تدریج و مانند همه خدمات، فناوری ها و محصولات به روز، نئوبانک نیز به ایران رسید و سیستم بانکداری کشور را دچار تغییر شگرف کرد. تجربه ای که بانک ایران زمین آن را به بهترین نحو ممکن برای مشتریان ایرانی فراهم کرده است.

نئوبانک ها به طور کلی خدمات متعددی را انجام می دهند که شامل موارد زیر است:

  1. افتتاح حساب بانکی آنلاین
  2. برداشت و انتقال وجه
  3. برداشت و انتقال وجه بین الملل
  4. صدور انواع کارتهای بانکی

با توجه به اینکه نئوبانک ها مشتری مدار هستند و خدمات شخصی یا سفارشی‌تری نسبت به بانک های سنتی ارائه می دهند، دارای ویژگی های متفاوت و چشمگیری هستند که به شرح زیر است:

  1. افتتاح حساب آسان و سریع: نئو بانک‌ها کاملاً دیجیتالی هستند و کاربران می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها و طی کردن پروسه‌های طولانی، حساب کاربری ایجاد کنند.
  2. رابط کاربری مناسب: نئوبانک‌ها مشتری مدار هستند و خدمات شخصی یا سفارشی‌تری ارائه می‌دهند.
  3. هزینه‌های پایین‌تر: نئو بانک‌ها به دلیل نداشتن زیرساخت فیزیکی، تعمیر و نگهداری شعب فیزیکی و دستگاه‌های خودپرداز، هزینه‌های پایین‌تری دارند و از جهت خدمات اولیه و اغلب خدمات خود را بدون هزینه یا با هزینه بسیار کمتری ارائه می‌دهند.

مشتریانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب در نئوبانک ایران زمین اقدام نکرده اند همین حالا می توانند نسخه به روز نرم افزار همراه بانک فراز را از طریق اپلیکیشن ها و سایت های قانونی دانلود و از ویژگی های متعدد آن استفاده نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه