English

حمایت بانک ایران زمین از تولید و تولیدکنندگان

توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است.

حمایت بانک ایران زمین از تولید و تولیدکنندگان

به گزارش خبرگزاری موج، بانک ایران زمین با هدف ارائه خدمات با کیفیت و تاکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد ایران است و همانند اغلب بانک ها و بنگاه های اقتصادی در سراسر جهان می کوشد در این دوران اقتصادی حساس با حمایت از تولید و تولید کنندگان به سرعت چرخ اقتصادی کشور بیفزاید.

در واقع بانک ایران زمین به عنوان یکی از بزرگترین بانک های خصوصی در کشور همواره مسئله حمایت از اقتصاد و تولید ملی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است، به نحوی که یکی از اصلی ترین اقداماتش در حوزه شناسایی تولید کنندگان در سراسر کشور است،  چراکه کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در برهه ایی که تحریم بر اقتصاد کشور آسیب زده است سهم بسزایی در جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد های استانی و ملی دارند.

مدیر عامل بانک ایران زمین در این باره می گوید، توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است.

بانک مرکزی در این راستا با بررسی طرح های توجیهی اقتصادی در کشور می کوشد با ارائه تسهیلات هدفمند و مورد توجه از جریان تولید در کشور و تقویت آن حمایت کند.

مدیران بانک ایران زمین درجهت ایجاد اشتغال و به عنوان پشتیبان از سرمایه ملی با بازدید از مزرعه پرورش شتر مرغ، مجتمع کارتن سازی امینی اصفهان، نخستین پالایشگاه خصوصی فرآورده های نفتی البرز، صنایع شیمیایی کرمان، کارخانجات تن ماهی و فرآوری پسته و... ظرفیت‌های تولید ملی را بررسی و شناسایی کرده و حمایت خود را از آن‌ها اعلام کرده‌اند. این بانک در سال ۹۷ در راستای حمایت از تولید و اشتغال بخشی از منابع مورد نیاز و سرمایه‌ سیمان غرب آسیا را تامین کرد، که این امر نقش موثری در بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال منطقه داشت. همچنین بانک ایران زمین در زمینه های مختلفی به ویژه صدور انواع ضمانت‌نامه ها، گشایش اعتباری اسنادی ریالی و ارائه خدمات نوین بانکی از بانک های صاحب نام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه