English

پنجشنبه و جمعه این هفته؛

آزمون استخدامی فولاد مبارکه برگزار می شود

آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۴ و ۲۵ آذرماه) در دو نوبت صبح و ظهر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

آزمون استخدامی فولاد مبارکه برگزار می شود

 

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۴ و ۲۵ آذرماه)، در دو نوبت صبح (ساعت ۸) و ظهر (ساعت ۱۳:۳۰) در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

این آزمون کتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سؤالات ۴ گزینه‌ای با احتساب نمره منفی است و سؤالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته‌های موردنیاز طراحی‌شده است.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از برنامه زمان‌بندی، محل دریافت کارت ورود به جلسه و حوزه امتحانی به سامانه coursereg.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

شایان‌ذکر است؛ شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز سال‌های آتی خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد هزار و ۱۰۳ نفر از واجدین شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی(دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه(برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی(برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی(جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی‌های روان‌شناختی) و گزینش، به‌صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب می‌نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه