English

وزیر جهاد کشاورزی:

برای تأمین نهاده‌ها نگاه ویژه به بنادر شمالی خواهیم داشت

وزیر جهاد کشاورزی ابراز داشت: برای تامین و واردات نهادهها نگاه ویژه ای به بنادر شمالی خواهیم داشت و خود را محدود به یک یا دو کشور نخواهیم کرد.

برای تأمین نهاده‌ها نگاه ویژه به بنادر شمالی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مازندران دارای دریا و جنگل بوده و در بسیاری از محصولات کشاورزی در حوزه‌های مختلف صاحب رتبه است، افزود: مازندران یکی از تأمین کننده‌های اصلی مواد غذایی و امنیت غذایی کشور محسوب می‌شود و نقش مؤثری دارد.

وی با بیان اینکه برای رفع چالش‌های مازندران برنامه‌هایی را تهیه کردیم، گفت: اگر طرح جامع آب و خاک تهیه شده در مازندران به موقع اجرا شود و اجرای آن سرعت داده شود این استان می‌تواند نقش موثرتری را در تأمین غذا و امنیت غذایی ایفا کند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بازدید از صنایع تبدیلی و تکمیلی توسعه آن را ضروری دانست و گفت: با تقویت این صنایع، مازندران می‌تواند نقش مؤثری را در توسعه صادرات و ارزآوری داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در تأمین نهاده‌ها نگاه ویژه به بنادر شمالی خواهیم داشت، تصریح کرد: نباید فقط خود را به بنادر جنوبی و یکی دو کشور در دنیا محدود کنیم و باید به کشورهای دیگری نیز توجه کنیم.

نیکبخت با اشاره به جلسه با فعالان بخش کشاورزی در غرب مازندران گفت: کارآفرینان خوبی در منطقه وجود دارد که در کشور برجسته و صاحب فکر هستند و باید امور را به مردم واگذار کنیم و این مسئله را به صورت جدی در دستور کار قرار خواهیم داد تا مازندران و خطه شمال را به عنوان یک مدل و الگو در تصمیم سازی‌ها دخالت دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه