English

رئیس اتاق تعاون:

٢٠٠ هزار واحد از نهضت ملی مسکن توسط تعاونی ها ساخته می شود

رئیس اتاق تعاون گفت: قرار است ظرفیت بخش تعاون را در اختیار نهضت ملی مسکن قرار دهیم و تعاونی ها آماده هستند تا با تسهیل گری و تامین در صنعت ساختمان، وعده دولت را محقق کنند.

٢٠٠ هزار واحد از نهضت ملی مسکن توسط تعاونی ها ساخته می شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، رئیس اتاق تعاون با بیان اینکه بر اساس تفاهمنامه  ای می توانیم قیمت مصالح را دو سال ثابت نگه داریم تا قیمت های تمام شده ساختمان سازی کاهش یابد و خریداران با قیمت کمتر صاحبخانه شوند افزود:قرار بود سه سال پیش تفاهم‌نامه ای با وزارت راه و شهرسازی برای پیش خرید مصالح و تجهیزات انجام شود که محقق نشد، اما امسال با همکاری وزارتخانه می توانیم این تفاهمنامه را احیا کنیم و محصولات را به مدت ٢ سال از تولیدکنندگان و تعاونی ها پیش خرید کرده و در اختیار سازندگان قرار دهیم.

بهمن عبداللهی تصریح کرد: ظرفیت بخش تعاون را در اختیار نهضت ملی مسکن قرار خواهیم داد و تعاونی ها ظرفیت های خوبی دارد و آماده هستند تا با تسهیل گری و تامین در صنعت ساختمان، وعده دولت را محقق کنند.تعاون به عنوان یکی از بخش های اقتصادی کشور به رشد تولید کمک خواهد کرد، این اتاق از ظرفیت بخش تعاون و اتاق های تعاون در استان ها بهره خواهد بود، طبق تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهر سازی ٢٠٠ هزار واحد از نهضت ملی مسکن توسط تعاونی ها ساخته می شود که اکنون در چهار استان شروع شده و تا پایان امسال در چهار استان دیگر نیز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان گفت: این نمایشگاه ها در ٢٣ سال برگزار شده است که ١٧ سال توسط اتاق تعاون برگزار شده است این نمایشگاه امسال بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در خاورمیانه است که با حضور ٨۵٠ شرکت داخلی و خارجی و دانش بنیان ها در حال برگزاری است.

به گفته این مسوول استفاده از ظرفیت تعاونی ها باعث می شود تا رشد تولید را داشته باشیم و تولیدکنندگان همه تلاش را صرف تولید و رونق اقتصادی خواهند کرد.

عبداللهی خاطر نشان کرد:تعاون به عنوان یکی از بخش های اقتصادی کشور به رشد تولید کمک خواهد کرد، این اتاق از ظرفیت بخش تعاون و اتاق های تعاون در استان ها بهره خواهد بود، طبق تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهر سازی ٢٠٠ هزار واحد از نهضت ملی مسکن توسط تعاونی ها ساخته می شود که اکنون در چهار استان شروع شده و تا پایان امسال در چهار استان دیگر نیز آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه