English

۸۳۶ هکتار زمین دولتی در نیمه نخست امسال رفع تعرض فوری شده است

بنا بر اعلام مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در شش ماهه امسال از حدود دو هزار و ۲۵۰ فقره تعرض به زمین‌های دولتی با مساحت بیش از ۸۳۶ هکتار به صورت فوری رفع تعرض نموده است.

۸۳۶ هکتار زمین دولتی در نیمه نخست امسال رفع تعرض فوری شده است

به گزارش خبرگزاری موج، ارسلان مالکی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا پایان شهریور امسال، حدود ۲۴۱ مورد حکم قطعی در خصوص زمین‌های تصرفی به نفع  دولت توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور اجرا شده است که براساس آن بیش از ۱۹۶ هکتار زمین دولتی به بیت‌المال بازگشته است. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیشترین آمار وقوع و رفع تعرض در نیمه اول سال را مربوط به استان‌های فارس، تهران و ایرانشهر دانست و در بخش اجرای احکام بیشترین میزان احکام اجرایی را متعلق به استان‌های کرمان، مرکزی، آذربایجان غربی و اردبیل برشمرد.

مالکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن را یکی از بازوان پرتوان نظام در حراست از بیت المال دانست و اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت در استان‌های کشور در صف اول مبارزه با زمین خواری قرار گرفته‌اند. 

گفتنی است یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از سال ۹۴ آغاز به کار کرده و وظیفه حراست از اراضی دولتی داخل حریم و محدوده شهر را به عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه