English

وزیر راه و شهرسازی متعهد شد تا سال آینده به ۷۱۰ نقطه حادثه خیز ایران رسیدگی کند

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در یکصد و سی و دومین جلسه کمیسیون ایمنی راه ها در روز شنبه ۲۰ آبان ماه از باقی مانده ۷۱۰ نقطه پرحادثه در کشور برای اصلاح و رفع تا سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی متعهد شد تا سال آینده به 710 نقطه حادثه خیز ایران رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در یکصد و سی و دومین جلسه کمیسیون ایمنی راه های کشور با بیان اینکه در حال حاضر 887 نقطه پرحادثه در کشور وجود دارد که از این تعداد 160 نقطه تاکنون برطرف شده و 710 نقطه باقی مانده است، گفت: بذرپاش در این نشست با تاکید بر اینکه استان ها برای رفع این نقاط پرتصادف تا سال 1403 همکاری لازم را داشته باشند، در ادامه بر لزوم تامین منابع و تجهیزات برای کاهش تصادفات و نیز اهمیت قوانین و مقررات برای تامین منابع و تجهیزات تاکید کرد. و موانع تخصیص بودجه را برطرف کند.

بذرپاش همچنین پیشنهاد کرد جلسات کمیسیون ایمنی راه ها هر دو هفته یکبار با حضور تمامی نهادها و سازمان های عضو و مشارکت قوی استان ها برگزار شود. وی همچنین از استان‌ها خواست تا مسائل مربوط به اصلاح نقاط پرتصادف و کاهش/رفع علل تصادفات و سوانح رانندگی را با جدیت پیگیری کنند.

یکصد و سی و دومین جلسه کمیسیون ایمنی راه های کشور که روز شنبه 20 آبان ماه برگزار شد به ریاست بذرپاش و با حضور شهریار افندی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون، سردار کمال هادیان فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا برگزار شد. و نمایندگان سایر ارگان ها هدف از این نشست بررسی نقاط پرحادثه کشور و بررسی اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری از جمله برنامه ملی کاهش تصادفات و سوانح رانندگی (برنامه نجات) بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه